مــــداد بـاشـید!!

در مداد 5 خاصیت وجود دارد که اگر به دستشان بیاوری تمام عمرت به آرامش می رسی : 

1. می توانی کارهای بزرگ کنی ، اما نباید هرگز فراموش کنی دستی وجود دارد که هر حرکت تو را هدایت می کند.
اسم این دست خداست  

۲. گاهی باید از آنچه می نویسی دست بکشی و از مداد تراش استفاده کنی.
این باعث می شود مداد کمی رنج بکشد اما اخر کار نوکش تیزتر می شود.
پس بدان که باید رنجهایی را تحمل کنی چرا که این رنج باعث می شود انسان بهتری شوی. 

3. مداد همیشه اجازه می دهد برای پاک کردن یک اشتباه از پاک کن استفاده کنیم.
بدان که تصحیح یک کار خطا ، کار بدی نیست و در واقع برای اینکه خودت را در مسیر نگه داری مهم است .

4. چوب یا شکل خارجی مداد مهم نیست. ذغالی اهمیت دارد که داخل چوب است.
پس همیشه مراقب باش درونت چه خبر است .

5. و سرانجام :مداد همیشه اثری از خود به جا می گذارد.
بدان هر کاری در زندگی می کنی ردی به جا می گذارد و سعی کن نسبت به هر کاری که می کنی ، هوشیار باشی و بدانی چه می کنی 

پ.ن.اجازه؟!این مطلب کاملا دزدی است. 

پ.ن.۲.میدونم الان از خوشحالی در پوست خودتون نمیگنجید که بلخره آپ کردم. 

پ.ن.۳.بازهم بابت تعطیل بودن کامنت دونی قبلی عزر،این دفعه جبران کنید لطفا. 

پ.ن.4.بچه ها فعلا قسمت نظر دهی بی تائیدی شده،پس لطفا حواستون باشه حرف خصوصیاتونو یهو با کامنت نگین..

نظرات 21 + ارسال نظر
شکیبا 1389/01/22 ساعت 21:15

آخ جون بالاخره منم اولن!

سلام عزیزم
آفرین..صد آفرین هزارو سیصدآفرین..

شکیبا 1389/01/22 ساعت 21:22

سلام الهه جون

من این مطلب رو قبلا تابستون تو کلوب دیده بودم و خیلی ازش خوشم اومده بود مخصوصا این جمله که میگه:
گاهی باید از آنچه می نویسی دست بکشی و از مداد تراش استفاده کنی.
این باعث می شود مداد کمی رنج بکشد اما اخر کار نوکش تیزتر می شود.
پس بدان که باید رنجهایی را تحمل کنی چرا که این رنج باعث می شود انسان بهتری شوی.
میدوستمت دوست جون عزیزم

سلااام
کاش خود منم همیشه می فهمیدم مشکلات باعث قوی تر شدن خودم میشن...اما بعضی وقتا....

منم خیلی میدوستمت

امید 1389/01/22 ساعت 21:58 http://faith.blogsky.com

سلام سلام سلام
وقتی آجی شکیبا هست من که جرات ندارم اولن باشم، چون آجیم بهترینهههههههههههههههههه

الهه جون این اولین پست وبلاگ منه. اینم لینکش:
http://faith.blogsky.com/1388/06/16/post-1/

من خیلی این مطلب رو دوست دارم. بیشتر از همه هم اولین جملشو، یعنی:
می توانی کارهای بزرگ کنی ، اما نباید هرگز فراموش کنی دستی وجود دارد که هر حرکت تو را هدایت می کند.
اسم این دست خداست.
عااااالیه الهه ی فرشته خو

سلااام..
هه هه هه...پس چه خوب شد گفتم دزدیه هاااا...:)
البته از شما ندزدیدده شده بود
حدس میزدم ازین جمله خوشتون بیاد...:)
وای این آخری من بودم؟
:دی

امید 1389/01/22 ساعت 22:03 http://faith.blogsky.com

بچه ها زود بیاین این کامنت دونی منتظرتونه

راست میگه اگه نیاین منم دیگه نمیام وباتون هااا...راس راستکی دارم میگم

تنهای تو 1389/01/23 ساعت 08:35

سلام الهه خانوم بالاخره ما هم افتخار پیدا کردیم که بیایم به وب قشنگتون سر بزنیم.
راستی اینم یادت نره که با مداد فقط رو کاغذ میتونی بنویسی ...........

سلاااام
خیلی خوش آمدین
قدم رنجه فرمودین
اونم نظر لطفتونه
نه بابا با مداد روی خیلی جاهای دیگه هم میشه نوشت مثلا روی مقوا...یا روی پارچه هم حتی میشه نوشت
:دی

سوده 1389/01/23 ساعت 09:12

سلااااااااام به به....
خوبی الهه جون ؟
همون که مسعود گفت!

سلااااااااااام
مرسی عزیزم
پس منم ر.ک. بالایی
:دی
پ.ن.بچه ها این عشقول و عشقوله دوباره از یه کامپیوتر کامنت گذاشتنا
:دی

راستی این آدرس وبلاگ جدیدمه تو این نظر بذارین...

حتما

سوده 1389/01/23 ساعت 17:48

امید 1389/01/23 ساعت 18:15 http://faith.blogsky.com

متاسفم از اینکه باید بگم اگه یکبار دیگه از یچا کامنت بذارین مجبورم به حراست گزارش کنم. واقعا شرمندم
خوش باشین عشقولیا.

راستی کسی خبر نداره چرا حراست دانشکده ما تازگیا اینقد گیر شده؟؟؟؟
:دی

امید 1389/01/23 ساعت 18:16 http://faith.blogsky.com

دزدی چیه الهه جون؟؟؟؟؟ وبلاگ منم که مال توئه.
وبلاگ من بدون تو و بقیه ی دوستان هیچ ارزشی نداره عزیزم

مرسی یه دنیا این لطفتونو میرسونه

واران 1389/01/23 ساعت 21:29 http://varanbahar.blogfa.com

سلام
خوفی الهه جونم
قرار بود من اولن شم
اما درست روزی همه تون اپ کردین که من وقت نداشتم بیام نت
اما مهم اینه من نشنیده بودم خیلی خوشم اومد مرسی گلم
میدوستمت

سلام مرسی دوس جونم
طوری نیست همتون برای من اولین
منم میدوستمت

سوده 1389/01/23 ساعت 23:33

کلا خیلی باحالین.....

مرسی...باحالی از خودمونه...:دی

شکیبا 1389/01/24 ساعت 00:14

سلام الهه جون
خوبی؟
تو وب تو بحث مداده من ترجیح میدم بیشتر اینجا باشم آخه جاهای دیگه برای من اوفه بده!!
واما این مداد دوست داشتنی:
من هنوزم عاشق مدادرنگیهام میباشم و به همون اندازه ای در کودکی عاشقشون بودم الانم میدوستمشون و هنوزم نگهشون داشتم
خوش باشی دوس جون

سلااام
مرسی تو خوبی؟
تو هر جا هم باشی دوس جونی منی
منم هنوز مداد رنگیامو دارم...اون ترم قرار بود بریم یه تست رومون اجرا بشه مداد رنگی بردیم...فهمیدم که همه هنوز مداد رنگیاشونو دوس دارن

سلام.مداد بی میم می شود داد !

سلام
خوب آدم که نمیتونه داد باشه که
در هر حال..آفرین آفرین...p:

مسعود 1389/01/24 ساعت 16:41

:)

شکیبا 1389/01/25 ساعت 02:41

الهه جون میتونم بپرسم که چه تستی با مداد میخواستند روتون انجام بدن؟
یعنی از اینکه فهمیدن شما مداد رنگیهاتون رو میدوستید چه نتیجه ای گرفتند؟
میدوستمت دوست جونم

همون که توی یه پستی عکسشو گذاشتم
اسمش یادم نیست
برین قبلیا میبینین
اونا اینو نفهمیدن...من فهمیدم چون همه ذوق مداداشونو داشتن میکردن
منم هویجور

شکیبا 1389/01/25 ساعت 02:43

من اینو جدی میگم مداد رو بینهایت میدوستم آخه یه جورایی خیلی خوبه

تنهای تو 1389/01/25 ساعت 10:03

من این مسعود بالاییه نیستما این نمیدونم کیه فک کنم از اقوام دورمونه احتمالا میشه پسر دختر خاله ی پسر عموی نوه ی بابا بزرگ شوهر خالم

ایشون از دوستای خوبم هستن که خیلی وقته به وبم سر میزنن

مسعود 1389/01/25 ساعت 12:44 http://f23-f24.blogsky.com

نه اقای تنهای تو من با شما فامیل نیستم خوده الهه از روی Ip میتونه بفهمه که ما یکی نیستم تازه ما از جنوب وسرزمین گرما هستیم

بله دیدیند کفتم

شکیبا 1389/01/25 ساعت 13:48

میدونستی همین مداد باعث پیشرفتمون شده؟
اگه مداد نبود ما نمیتونستیم مشقامون رو بنویسیم و 20 بگیریم و مدرک ابتداییمون رو بدست بیاریم!!:دی

ماشالادون باشد
بله و انصافا ماشالا به ما با اون ۲۰ تامون

hello again
آدم هم داد می شود هم بیداد ....

سلام
بله انسان بگویید چی چی نمششود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد