AnGelS

فرشته ها واقعا وجود دارن 

اونا فقط میان تا هم شما رو یاد اون کسی بندازن که هردو از پیشش اومدین و هم قلبتونو پر کنند از یه حس قشنگ ...حسی که هیچ وقت دلتون نمیخواد تموم بشه .. 

اونا وقتی میان که از همه کس و همه چیز نا امید شدین...میانو دلتونو پر میکنن از عشق

فقط کافیه یکم دقیق تر به دور و بریامون نگاه کنیم ، 

خیلی از اونا فرشته هایی هستند از طرف خدا ...

  

 

پ.ن.و آغوشت اندک جاییست برای زیستن...فرشته ی من...   

لطفا به ادامه ی مطلب مراجه فرمایید...حتما...

بعد نوشت:اولن از همه ی دوستای گل و عزیزم که کلی به من لطف داشتن و کلی برای این  پست در کامنت دونی پست قبلی کامنت گذاشتن کمال تشکرو دارم ولی میخاستم بگم که دوست دارم این پست بدون کامنت دونی باقی بمونه،البته این به این معنی نیست که کامنتای خشگلتونو نخوندم یا نمیخام بخونم

بنابراین مطمئن باشید که کامنتاتون خونده شده اما با عرز شرمندگی تایید نکردم ،بازم شرمندگی خود را اعلام میدارم... 

اعلام نتایج مسابقه:طی رقابت بسیااااار بسیار تنگاتنگ دوستان،آقای یاسین موفق به کسب رتبه ی اول ،آقای امید موفق به کسب رتبه ی دوم ،و واران جان موفق به کسب رتبه ی سوم  و شکیبا ی عزیز موفق به کسب رتبه ی چهارم شدند.. 

دوستان میتوانند تا پایان وقت اداری امروز به خیابان رفته و از جیب خودشان ،از طرف من ،یک کادوی در خور، برای خود خریداری بفرمایند.