از ناگفته هایی که فریاد میشدند اما...

خودم به تو خواهم گفت 

 از دیگران مپرس  

من در قمار همین علاقه های آسان آدمی ،
گریه ها از دامن دریا برده و

خواب ها به قیمت همین بیداری بی خیال باخته ام.

                                                                          علی صالحی

 

پ.ن.راستی سلام!حال همه ما خوب است،ملالی نیست جز گم شدن گاه به گاه خیالی دور که مردم به آن شادمانی بی سبب می گویند.

نظرات 16 + ارسال نظر
واران 1389/01/11 ساعت 20:59 http://varanbahar.blogfa.com

اولن
دییییییییییییی

به به به ماشالادون باشه...
:دی
تبریک

واران 1389/01/11 ساعت 21:02 http://varanbahar.blogfa.com

سلام حالا خوبی دست من خیلی عالی بود بسیار بسیار دوستش داشتیم
ممنون که هستی
بازم میگم خیلی قشنگ بود

سلام
هین؟؟؟
اما مرسی
ممنون که شما هستی..
مرسی چشماتون قشنگ میبینه

شکیبا 1389/01/11 ساعت 21:36

اینجا تاییدیه و با قاطعیت نمیشه گفت اولن!

شکیبا 1389/01/11 ساعت 21:40

خب اول از یه سلام گرم تقدیم به الهه جون و بقیه ی دوستای گلم

شادمانی علت نمیخاد...
من اگه گاهی بیدلیل شاد نباشم پس دیگه هیچ وقت نمیتونم شاد باشم چون دلیلی برای شادی ندارم...

سلااااام
شادمانی باسبب و بی سبب شادمانیست ...مهم اینه که چه با چه بی سبب ،داشته باشیمش...

واران 1389/01/11 ساعت 22:42 http://varanbahar.blogfa.com

عجله یه اول شدن به جای دوست نوشتم دست اما جدی نگیره یه دوستی خوبه که دست ادمو بگیره
شرمنده شکیبا جون نذاشتم اول شی
راستی یه پس جدید زدم منتظر نظرات جفتتون هستم

مسعود 1389/01/11 ساعت 23:31

سلام خانم خیلی قشنگ بود من خیلی حال کردم

سلام
مرسی نظر لطفتونه

واران 1389/01/12 ساعت 14:13

اومدم بهت بگم خیلی ماهی
ممنون که این همه انرژی + واسم سند میکنی
خوشم ماد از تعریفات اما اینجوریام نبید ولی بابت انرجیت ممنون
میدوستمت گل من

X:

امید 1389/01/12 ساعت 14:58 http://faith.blogsky.com

سلااااااااااااااااام
اول از همه معذرت که من آخر شدم. علتش اینه که من آر اس اس وبلاگ شما رو توی آوتلوک اضافه کردم و بعد از نصب آوتلوک 2010 که در چند روز اخیر به دستم رسیده، ظاهرا مشکلی برای آر اس اس هست که حتما باید سینک شدنش رو فعال میکردم و همین الان اینو متوجه شدم. خلاصه که قصور ما رو به بزرگی خودتون ببقشین
و اما در مورد این پست خیلی خوب بود و اینم میخوام بگم که خیلی وقتا باید یه جاهایی آدم ببازه تا یه جاهای بهتری بتونه برنده باشه. مهم اینه که همیشه آدم حواسش به قدر و ارزش همه چیز باشه و ببینه چیو از دست میده و چیو به دست میاره. البته منظورم مادیات نیست و لطفا کسی اشتباه برداشت نکنه، و اینکه خودم اصلا اهل حساب و کتاب مادی نیستم.

نظر دوم: ببقشین میشه آهنگ" هی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی اخماتو وا کن، هی جیگیلی جیگیلی جیگیلی جیگیلی یه نیگا به ما کن" رو بذارین توی وبلاگتون که با باز شدن وبلاگ شوق زندگی در ما ایجاد شود؟
فکر کن ساعت 3 شب اسپیکرت روشن باشه و وبلاگت رو کسی باز کنه

سلام
خاهش میکنم همین حضورتون کلی ذوقمان می دهد...
چقد نگاه خوشبینانه و البته عاقلانه ای
چشم ما هم برداشت مادی نمیکنیم اما میشه بیشتر باز کنینش؟
نظر دوم:نخیر نمیشود...:دی
چون من فکر اونایی هستم که اسپیکرشون روشنه و یهو از ترس سکته داده می شن...

ثمین 1389/01/12 ساعت 19:44

سلااااااااااااام عزییییزمممممم
مرسی که اومدی سرمون کلی خوشحال شدم راستی فرناز با چه سرعتی بهت اطلاع رسانی میکنه؟؟نکنه شما ۲ تا تمام وقت ور دل هم نشستین؟
کی ببینیم تو یونی همو؟ شما که شنبه ها کلاس ندارین نه؟
راستی پستت خییییییییلی خوشگل بود به به به این ذوق انتخاب شعر و پی نوشت
نذار هیچی ناراحتت کنه خوب؟
راستی بیا جواب کامنتتم ببین

سلااااااام
خاهش میکنم بابا جونی
با سرعت یک صدم ثانیه...همون موقع که بش اس دادی خونشون بودم...:دی
ما یعنی من از دوشنبه شروع میشم...زودی بیا ببینیمت...که دلم یه جیمبیلی شده واست...
اینو واقعنی میگمااااا...
مرسی عجیج من..
بابا خب یعنی اینقد قشنگه که همه اشک توی چشاشون جمع میشه.؟؟..
فک کنم همه یاد قصه هاشون میوفتن با وبلاگ من
یو ها هاه ها...:دی
بااااااشه دوس جون حتما نمیذارم..هرچیم اومد ناراحتم کنه جفت پا میرم .......(بوق)
:دی
پس جوابی که ندادی بابا...

شکیبا 1389/01/12 ساعت 22:15

سلام دوس جون
یه جورایی دیگه فکر کنم به آهنگ وبلاگت عادت کردم
حداقل روزی 6ساعت بهش گوش میدم حالا اگه عوارض جانبی داشت دیگه مسئولیتش با خودته

سلاااااااااااااااام
نه بابا...به خدا عوارض داره منکه تا زیادی گوشش میدم افسردگی مزمن میگیرم بابا...
گوشش نده عزیز دلم...
X:
به خدا زیادیشم بده...اصن برو همون جیگیلی جیگیلی رو گوش کن ...به خدا کلی بهتره

واران 1389/01/12 ساعت 22:28 http://varanbahar.blogfa.com

سلام الهه جونی عکسای شهرمونو گذاشتم بیا ببین خوشمله
راستی همه شونه نگاه کن به یه بار دیدن میارزه

شکیبا 1389/01/13 ساعت 01:36

راستش الهه جون من آهنگ شاد ندارم و گوش نمیدم آخه باید چیزی گوش بدم که با روحیات جور دربیاد...آهنگ وبلاگ تو هم به خاطر این که شبیه آهنگای خودمه زیاد بهش گوش میدم

در هر حال X:

امید 1389/01/13 ساعت 11:23 http://faith.blogsky.com

سلام سلام سلام
منظورم اینه که مثلا ممکنه یه سختی رو تحمل کنی و برای تحملش مجبور بشی یه چیزایی رو از دست بدی، ولی در عوض یه چیز بهتر به دست میاری. ولی گاهی چیزی رو از دست میدیم که اصلا ارزشش رو نداشته، و باید همیشه مراقب باشیم و ببینیم هر چیزی چقدر ارزش داره.
مثلا، یکی میگه خوب چون من به پول نیاز دارم پس برم دزدی. خوب فکر کن ببین چی میشه؟ طرف بره دزدی و ممکنه پلیس بگیرتش و یا اونجا یه اتفاقی بیفته که طرف حتی واسه ی یک عمر مجبور بشه بدبختی بکشه به خاطر اون کار. اصل فرض کن بره دزدی و همه چیزم ببره و اونقدر دزدی کنه که دیگه ثروتمند بشه و هیچ وقتم دستگیر نشه. وقتی بدونی باید بعد از مرگت جوابگوی تک تک اعمالت باشی و اونجا دیگه پشیمونی سودی نداره، خوب به نظرت اون دزدی ارزشش رو داشته؟ ارزشش رو داشته که آدم نامه ی اعمالشو خراب کنه به خاطر این دنیای فانی؟ اصلا شاید اگه طرف یک روز دیگه اون وضعیت بدش رو تحمل میکرد، خداوند از لطف خودش اونو به ثروت میرسوند. پس می بینی که هرطور فکر کنی ارزش چیزایی که اون طرف با دزدی از دست داده خیلی بیشتر از اونیه که به دست آورده.
حالا فکر کن کسی توی مشکلاتش به خدا تکیه کنه و به خاطر رضای خدا سختیها رو تحمل کنه و در سخت ترین شرایط هم خدا رو از یاد نبره. ممکنه توی تحمل این سختی یه ضررهای کوچک مادی و دنیوی داشته باشه، اما خداوند اجری برتر از صبرش بهش میده و از رحمت و غنای خودش به اون شخص کمک میکنه. تازه در پرونده ی اعمالش هم قید میشه که این شخص در سختیها هم خدا رو از یاد نبرد و پاداش خیلی خوبی میگیره.
پس بازم می بینی که تحمل کردن اون سختیها اگرچه ممکنه باعث بشه یه عذابی رو تحمل کنیم، اما نتیجه ی خیلی بهتری داره و ارزشش رو داره.
مثلا کسی که زحمت درس خوندن رو به خودش میده، خوب نتیجه ی خوب کارش هم موفقیته، اگرچه که شب بیداری هم بکشه و خوابش رو برای هدفش بذاره.

و اما در مورد نظر دوم هم خوب میتونی آهنگ خاله ریزه رو بذاری که اولش آرومه و طرف فرصت داره اسپیکرشو کم کنه یا مثل من هدفون بذاره. آهای خانم خوشگله و بازم شراره دلا رو دیوونه کرده هم خوبن.
در کل :دی

به به به مــــــــــاسالا...:دی
مرسی از راهنمایی...
در مورد نظر دوم هم...!
ما هم در کل:دی

ثمین 1389/01/13 ساعت 11:56

اااااااااا خونشون بودی؟! چه باحال
چرا دیگه نوشتم که! اول نوشته بودم آقا فیتیله ای ها به قول خودت همتشونو دوبل کردن بعد عوضش کردم
میبینمت ایشالا
راستی من اشک جمع نشد تو چشام الکی زدم

شادی همیشه هست...ماییم که گمش کرده ایم. کافی است کمی دنبالش بگردیم...

دقیقا...
در کوچکترین چیزها هم شادی هست...

برای شادی بهانه کم داریم...
شادی همین نزدیک خودمان است...
کافی است بهانه ای دست دهد تا پیدایش کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد