از هواهایی که نباید باشند...

شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی ، ترا با لهجه ی گل های نیلوفر صدا کردم 

تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم 

پس از یک جستجوی نقره ای
در کوچه های آبی احساس
تو را از بین گل هایی که در تنهایی ام رویید ، با حسرت جدا کردم
و تو در پاسخ آبی ترین موج تمنّای دلم گفتی
دلم حیران و سرگردان چشمانی است رویایی
و من تنها برای دیدن زیبایی آن چشم
تو را در دشتی از تنهایی و حسرت رها کردم
همین بود آخرین حرفت
و من بعد از عبور تلخ و غمگینت
حریم چشم هایم را به روی اشکی از جنس غروب ساکت و نارنجی خورشید وا کردم
نمی دانم چرا رفتی
نمی دانم چرا ، شاید خطا کردم
و تو بی آن که فکر غربت چشمان من باشی
نمی دانم کجا ، تا کی ، برای چه ،
ولی رفتی و بعد از رفتنت
باران چه معصومانه می بارید
و بعد از رفتنت یک قلب دریایی ترک برداشت
و بعد از رفتنت رسم نوازش در غمی خاکستری گم شد
و گنجشکی که هر روز از کنار پنجره
با مهربانی دانه بر می داشت
تمام بال هایش غرق اندوه غربت شد
و بعد از رفتن تو آسمان چشم هایم خیس باران بود
و بعد از رفتنت انگار کسی حس کرد من بی تو
تمام هستی ام  از دست خواهد رفت
کسی حس کرد من بی تو
هزاران بار در هر لحظه خواهم مرد
و بعد از رفتنت دریا چه بغضی کرد
کسی فهمید تو نام مرا از یاد خواهی برد
و من با آن که می دانم تو هرگز یاد من را
با عبور خود نخواهی برد
هنوز آشفته ی چشمان زیبای توام
برگرد !
ببین که سرنوشت انتظار من چه خواهد شد
و بعد از این همه طوفان و وهم و پرسش و تردید
کسی از پشت قاب پنجره آرام و زیبا گفت :
تو هم در پاسخ این بی وفایی ها بگو
در راه عشق و انتخاب آن خطا کردم
و من در حالتی ما بین اشک و حسرت و تردید
کنار انتظاری که بدون پاسخ و سردست
و من در اوج پاییزی ترین ویرانی یک دل
میان غصه ای از جنس بغض کوچک یک ابر
نمی دانم چرا ؟ شاید به رسم و عادت پروانگی مان باز
برای شادی و خوشبختی باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم  

نظرات 21 + ارسال نظر

احتما اولن!

پرفکت..
اولن
تبریک

اااااااااا الهه جون تو هم که از فراق میگی
ولی از اونجا که من هنوز مثل شما دوتا(تو و واران) دچارش نشدم نمیتونم اظهار نظر بنمایم

قربونت برم
خدا رو هزاران بار باید شاکر باشی عزیزم

مسعود 1389/01/04 ساعت 15:40

سلام الی جون خیلی قشنگ بود مخصوصا اخرش اونجا که براش دعا میکنی

سلام
خاهش میکنم چشماتون قشنگ میبینه اما...اون تیکشو زیاد جدی نگیرید!

امید 1389/01/04 ساعت 20:28 http://faith.blogsky.com

این دلگیر شدنها و این تحمل کردنها، اگرچه سخته، اما همیشه آدم رو به اهدافش نزدیکتر میکنه. نمیدونم چرا آدما همیشه گناه بنده هی دیگه رو پای خدا می نویسن و وقتی کسی بهشون بدی میکنه از خدا دلگیر میشن. باور کن خدا هرگز نمی خواد دل کسی بشکنه، اما هرگز هم اختیار رو از کسی نمی گیره. در عوض اجازه میده آدما اون راهی رو که خودشون دلشون میخواد برن. حالا بعضیا راه غلط رو میرن و دل آدما رو می شکنن و بعضیا راه درست رو میرن و با خلق خدا خوب و مهربونن، حتی اگه دلشون بشکنه. آدمای بد رو با اعمال زشتشون به خدا واگذار کن و تو خدا رو یاد کن، هر چند که از رفتار و گفتار اون آدمها دلت سخت تنگ بشه، که بدون شک اون آدمها نتیجه ی اعمالشون رو می بینن. تو هرگز از خدا غافل نباش که خداوند خیلی خیلی خوب بلده چطور دردها و رنجها رو برطرف کنه.
دیگه نبینم این دختر مهربون و دریا دل ناراحت باشه و دلش بگیره هااااا.
تازشم، هر کس هم که تنهات بذاره، من و آجی شکیبا همیشه باهاتیم. همیشه به یادتیم و هرگز تورو تنها نمیذاریم.
من و شکیبا هر دو دوست دارییییییییییییییییمممممم

مرسی
منم همینطور

واران 1389/01/04 ساعت 22:17 http://varanbahar.blogfa.com

سلام
من چه دیر رسیدمممممممممم
اما مهم اینه هستم
خیلی قشنگ بود
اما بذار خودش ندونه منم هنوز براش دعا میکنم
سلام شکیبا جونم تو خوبی؟ کامپیوترت چطوره؟

سلام
توجــــــــــه توجه
به تالار گفتمان ما خوش آمدید
:دی
همه خوبن منم خوبم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:دی

شکیبا 1389/01/05 ساعت 05:55


سلام الهه جون
خوبی؟
تالار گفتمان thinkerbell ....
مگه بده الهه جون اینجوری زود به زود از احوال همدیگه باخبر میشیم:دی
اصلا بیان تو وبلاگ منم یه تالار گفتمان راه بندازید من که خیلی خوشحال میشم

سلام واران جون
من خوبم ممنون
الان به کامپیوترم یک آمپول زدم که حالش بهتر بشه:دی
ولی خداییش دست داداش امیدم درد نکنه آمپول خوبی برای کامپیوتر تجویز کرده
همتون خیلیییییییییی میدوستم

سلین
خوبم
نه چرا بد باشه
من ک تو وبلاگ تو راه انداختم که ....:دی

سلام سلام!!!
عید شما مبارک...صد سال به این سال ها...
موفقیت و سلامتی رو برات آرزو می کنم دوست خوبم...

سلااااام
به به به
چه عجب یادی از ما کردین
عید شما هم مباااارک
به همچنین

مسعود 1389/01/07 ساعت 13:29

کجایی نبیدی

سلین
من همین جا بیدم
بقیه ان که همینطوری نبیدن
خوبین؟

امید 1389/01/07 ساعت 13:51 http://faith.blogsky.com

سلام به همگی
به به می بینم ه تالار گفتمان راه افتادید. من به این فکر افتادم که یه تالار گفتمان اساسی راه اندازی کنم. اگه همت عالی داشتم حتما اینکارو میکنم.
بعدششششمممممممم...، آها یادم اومد، آجی شکیبا خوشحالم که آمپوله اثر کرد. امیدوارم خودت و کامپیوترت همیشه سلامت باشین.
الهه خانم رو هم که میدوستیمش شدید اللحن
خوشحالم که شماها رو دارم
یه دنیا

سلام
ما هم خوشحالیم که همه همو داریم
:دی
مرسیییییییییییییییییی

samin 1389/01/08 ساعت 00:01

سامو علیک
بابا کوتاه بیا خواهشن ول کن این شعرای دپ ناکو! آخه روزای به این قشنگیو دلت میاد خراب کنی؟ اونم به خاطر یه زا آدمی بی معنی
من امسال را برای خودم سال :{هیچ کس و هیچ چیز ارزش ناراحت کردن منو نداره} نام گذاری کرده ام باشد که این چنین شود با تشکر
(جدی میگم..واقعا هیچ کس فکر نمیکنم ارزش این همه ناراحتیو داشته باشه! چون اون شخص اصلی مطمئنا اینقدر باعث زجر کشیدن آدم نمیشه!)

سامو علیکم ...عجیج من سده ای شده به تمام معنا هااااااا
نه عجیجم..این دپ بسیار کوتاه مدت بود و تموم شدو رفت
مـــــــــــــــــاشالادون باشد.....دیگه رو دست کار و همت دوبل و استقامت و صبرم اوردیناااا...باید فک کنم خودمم یه اسم بذارم روی این سال میمون...
X:

آخه برای چی این مطلب رو گذاشتی؟...................

زیرا ،برای اینکه،چون که....

آهنگ وبلاگت آدمو دیوونه می کنه!!!
هربار میام یه بغض گلوم رو می گیره...

بله میدونم
به همین سبب خودم همیشه قطعش میکنم
:دیییییی

واران 1389/01/08 ساعت 01:00 http://varanbahar.blogfa.com

سلام
دوستان گل من
من هر چی واسه شکیبا کامنت میذارم میگه به دلیل برخی کلمات تایید نمیشه!!!
خودمم نمیدونم چه کلماتی
الهه جونم چطوری
میبینم که هی ما رو قابل میدونی هی انرژی + از خودت واسه من در وه کنی
ممنون بیدم
میدوستمت شدید

سلام
واقعا قباحت داره خانم جان ...معلوم نیست از چه کلماتی استفاده میشه که کامنت دانی هم از تاییدش شرمش میشود
:دی
خاهش ممیکنم اختیار دارین....چشماتون انرجیه مثبت میبینه
:دی
X:

سلام دوست عزیزم
سال نو مبارک
قالب جدید وبت خیلی قشنگه
...
با صد هزار جلوه برون آمدی که من
با صدهزار دیده تماشا کنم تو را!!

سلاااااااااااااااااااااااام
عید تو ام مباااارک گلم
مرسی چشمات قشنگ میبینه عزیزم

دهقانی 1389/01/08 ساعت 21:51

عالی بود...

مرسی
خب پس چرا گریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گویا سادیسمی بودن من عیان شده و همه رو گریه میندازم..
یو ها ها ها..
:دی

امید 1389/01/09 ساعت 19:32 http://faith.blogsky.com

سلااااااااام
خیلی خیلی عرز می خوام اما می تونم بپرسم چرا از آهنگ وبلاگ بغض گلوتونو میگیره؟ فکر کنم بنده داغون باشم که متوجه این مسائل نیستم.
حالا نظر شخصیم:
الهه جان من میگم آهنگ نیناش ناش یا شراره یا جیگیلی یا سیندرلا از امیر اسید و مهران رو بذار که خیلی توپن، و آدم همش بیاد تو وبلاگت.

البته از همون ضرب المثل ها که خودت بلدی

سلااام
نخیر آن آهنگ ها خیلی قباحت دارند و انسان را ...
لا اله الا الله
..
:دی

امید 1389/01/09 ساعت 22:28 http://faith.blogsky.com

آن آهنگها خیلی توپ هستن و آدم احساس می کند یک چیزی در درونش او را به حرکت وا میدارد و ...
مثلا آهنگ:
ببین کار خدا رو، کجا آورده ما رو، که این خوشگله برده بدجور دل ما رو. فیس تو فیس که میشه، تریپ خارجی میشه، میگم یو آر وری نایس، آی لاو یو همیشه.
ببین آدم حالش جا میاد با اینا.
بابا این فرناز تازه زیارت بوده حتما کلی هم گریه کرده و اشک ریخته و الان به آهنگای شاد نیاز داره

لــــــــــــــــــــــــا اله الا الله
حالا باید فکر کنم البته خب بله این آهنگا قشنگن و تنهایی گوش دادنشو حال میده اما به نظر من برای وبلاگ یه آهنگ لایت قشنگتره....

سلام سلام هزار تا سلام به الهه جون عزیز خودم
الهه جون خوبی؟
وای الهه جون نمیدونی چقدر دلم برات تنگ شده بود
می بینم که تالار گفتمان هم راه افتاده و حسابی رونق هم گرفته!:دی

راستی واران جان حتما از کلماتی که منو عصبی میکرده استفاده کردی که کامنتت تائید نشده...
راستی الهه جون من به خاطر این که آهنگ وبلاگت رو گوش کنم وقتی که هستم وبلاگت رو همیشه باز میذارم آخه من ازاین آهنگا دوست دارم و بیشتر آهنگای خودم هم یه چیزی تو همین مایه ها هستش...اگه برای وبلاگت آمارگیر بذاری تا افراد آنلاین رو نشون بده اونوقت میبینی که من راست میگم...
داداشی جونم بازم بابت اون آمپول برای کامپیوترم یه دنیا ازت ممنونم

همتون رو خیییییییییلی میدوستم

سلاااااااااااااااااااااااااااام دوس جون چه عجب اومدی
خوبی گل خشگل من؟
مثه من خیلی خیلی دلم تنگیده بووووووووووووووووووود براتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت هااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
آخ جون...خب مرسی گلم لطف داری ...
منم هویجووووووووووووووووووووووور
X:

به به!!!
بسیار خرسند می باشیم که دیگران نگران روحیه ما می باشند!!!
دستتون درد نکنه!!!

شکیبا 1389/01/11 ساعت 11:27

سلام دوس جون
خوبی؟
سفرنامه رو نوشتیدمااااا
یه سر بیا پیشم

واران 1389/01/11 ساعت 14:02 http://varanbahar.blogfa.com

سلام گلی نیستی نبودی کوشی؟

سلام دوستم همین جاهام گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد