عیدتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون مبارک...

سال نو را پیشاپیش ،پسو پیش ،پیشو پس ،از راست به چپ ،از چپ به راست ،تبریک عرض ،طول و ارتفاع آن را حساب کنید…  !!!

پ.ن.بـــــــــــــــــله یه سال دیگه هم گذشتو ما آدم نشدیم..... هنوزم فرشته موندیم!!!

از شوخی گذشته واقعن عرز میکنم عیدتون کامپیلیت مبارک،امیدوارم امسال از بهترین سالای زندگیتون باشه و خداوند ما و همینطور وطنمون رو از شر جهل و نادانی نجات بده.

به امید موفقیت برای همه ی دوستای گلم که صمیمانه ازشون کمال تشکرو دارم…به خاطر اینکه من و مشکلاتمو مثه اعضای خونواده تحمل کردن… 

لحظه ی تحویل سال ما رو از دعای خیرتون بی نصیب نفرمایید…اگر بی نصیب فرمائیدید،بنده مسئولیت عواقب بعدی را بر عهده نخواهم گرفت....

نظرات 9 + ارسال نظر
امید 1388/12/29 ساعت 12:54 http://faith.blogsky.com

عرض سلام و تبریک
امیدوارم سال خیلی خیلی خوبی داشته باشی دوستم.
همه ی آرزوهای خوب دنیا برای تو
تو هم منو از دعای خیر خودت بی بهره نذار.

سلام
ممنوووووووووون
ما هم هوینطور

شکیبا 1388/12/29 ساعت 19:21

عیدت مبارک دوست جون
کمتر از 2ساعت دیگه سال تحویل میشه و من هنوز هیچ کاری نکردم...مهم نیست
لحظه سال تحویل من رو هم دعا کنی هاااااااااااااا
امیدوارم که امسال روزهای خوش زیادی داشته باشی

سلام دوس جونم
عیییییییییییییید همتون مبالک از جمله دوست گل خودم
X:

واران 1389/01/01 ساعت 09:55 http://varanbahar.blogfa.com

سلام الهه جون نوروز پیروز و سال نو مبارک
اولا اگه صحفه فول باز کنی عکس اذیت نمیکنه بیچاره یه گوشه میشینه
دوما زبان کوردی
سوما ما نوروز سفره نداریم بلکه اتیش روشن میکنیم و همه شهر یه جا جمع میشیم و این شعرو میخونیم
لحظه تحویل سال همه با شمارش معکوس و هورای خودمون نه توپ تلوزیون سال رو آغاز میکنیم
به همدیگه تبریک میگیم و دعا میکنیم
و من برای همه تون دعا کردم سلامتی و سر بلندی
و برای ایرانمان بهترن ها
جای شما خالی مراسم امسال شکوه با هم بودن ما را داشت و بیشتر مردم گرد آتش نوروز بودند
شاد باشید

مسعود 1389/01/01 ساعت 16:33

سلام عیدت مبالک
سال خوفی داشته باشی

سلام
مرسی

samin 1389/01/02 ساعت 12:54

به به خدمت شوما آمو علیکم عرض میکنیم عیدتون مبارک خانوم
ایشالا سال خیلی خوبی داشته باشی! دانشگاه واشه یخده بیبینیمدون دلمون کلی تنگیدس برادون!
راستی من از قدیم الایام فیتیله بین بودم مال امروز و دیروز که نیست
تعطیلات خوش بگذره!

X:

واران 1389/01/03 ساعت 13:04 http://varanbahar.blogfa.com

سلام الهه جونی خودم
میخواستم بگم حالم عالیه
و همه چی نرماله من امروز شادم رفیق ممنون که بهم سر زدی
مرسی بازم بیا رفیق
خیلی ماهی

سلام گلم
خدا رو شکر
خاخش میکنم
چشم
از خودتونه

امید 1389/01/03 ساعت 23:12 http://faith.blogsky.com

الهه ییییییییییییییییییییی

شکیبا خانمییییییییییی حالت چطوره گلمممممممم؟؟؟
دنیا دنیا دنیا آرزوی خووووووب

سلام
مــــــــــــــــــاشالا..
وبلاگ من مگه جای احوال پرسیه؟

:دی
سلین
خوبین؟

امید 1389/01/04 ساعت 11:32 http://faith.blogsky.com

فک کنم اگه اینجا رو نبدیل به تالار گفتمان Thinkerbell کنیم خوب باشه.
دوووووووووووووووووست دارم الههههههههههههه

صلاح کار خیش خسروان دانند..
:دی

سلاااااااااااام دوستای نازنینم

من حالم خوبه داداش امید گلممممم تو خوبی؟

الهه جون حال تو چه طوره دوس جون عزیزم؟

سلام
خوب نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد