سهراب گونه ها..

دیر گاهی است در این تنهایی

رنگ خاموشی در طرح لب است.

بانگی از دور مرا می خواند،

لیک پاهایم در قیر شب است.

***

رخنه ای نیست در این تاریکی:

در و دیوار بهم پیوسته.

سایه ای لغزد اگر روی زمین

نقش وهمی است ز بندی رسته.

***

نفس آدم ها

سر بسر افسرده است.

روزگاری است در این گوشه پژمرده هوا

هر نشاطی مرده است.

***

دست جادویی شب

در به روی من و غم می بندد.

می کنم هر چه تلاش،

او به من می خندد.

***

نقش هایی که کشیدم در روز،

شب ز راه آمد و با دود اندود.

طرح هایی که فکندم در شب،

روز پیدا شد و با پنبه زدود.

***

دیر گاهی است که چون من همه را

رنگ خاموشی در طرح لب است.

جنبشی نیست در این خاموشی:

دست ها، پاها در قیر شب است.  

                                                           از مجموعه ی مرگ رنگ سهراب 

 

پ.ن.۱.

خیلی وقت هاست که

               حوصله شیدایی  را

       حوصله دیوانگی را

   حوصله آدم ها را

حوصله خودت را هم

    حوصله دیدن چهره ات را حتی ، درآینه نداری...

       و آن وقت است که دلت پر میکشد  تا کسی بی امان حوصله خرجت کند

              بی تابی کنی  

و او بگوید از سپیده دمان

       بگویدت از رقص رنگهای  چشمانش...

           بگویدت از عمیق ترین سکوت آغوشش

               و گرمایی که خواب آلود می کند چشمان نمناکت را

           آن وقت است که دنیایت میشود همان یک بغل جا

       همان لطافت الفاظ 

   همان رویای تمام شدن تمام بی حوصلگی هایت...   

 

خودم از خودم نوشتیده بودماااا....)چـــــــــــــــــــــــــــقدر رمانتیک!!!

پ.ن.۲پی نوشت گویی روزمره ام نمی آید...این آپ صرفا به خاطر گل روی دوستان به مرحله ی ظهور رسیده وگرنه تمایلی به رسیدن به این مرحله را دارا نمیبود...(:دی) 

پ.ن.۴.ازون جایی که طی وب گردی های ماژوخیسم گونه ام به یه وبلاگی دست یابیدم که هم اسم وبلاگش مثه من بود(دخترانه)همم آهنگش مثه من بود ،خلاصه...لجمان از کاسه صبرش لبریز کرد و کلن کن فیکون نمودیم همه چیز را.... 

البته در تلاشم تا آنچیزی که خیلی میدوستم را بپیدایم که تا حال موفق نشده ام...

پ.ن.۳.من: 

(زیرا موجودات ریزی به نام مِکرُب و عفونت در گلویمان دارند ورجه ورجه می کنند...)

نظرات 21 + ارسال نظر

سلااااااااام دوس جون

پی نوشت1:تبریک میگم بهت استعداد خوبی داری

پی نوشت2:از بس که خودت گلی الهه جون

پی نوشت3:سرماخوردی الهه جون؟!اونم تو این گرما!!!

سلام دوس جونم
مرسی
بازم مرسی
آره سرم سرماخورده ای شده...

امید 1388/12/25 ساعت 21:55 http://faith.blogsky.com

اولن
میام دوباره
همونطور که میدونی الان حال ندارم
میااااااااااااام

:دییییییییییییییییییییییییییی
دوما شدین...
فک کردین من ک اولن میشم الکیه؟
:دی

امید 1388/12/25 ساعت 22:02 http://faith.blogsky.com

اینجا چرا شب شده؟
خانم ما نمیتونیم چیزی بخونیم
همه جا تاریکه
میشه بک گراند رو صورتی یا یاسی کنین؟
ما خیلی میدوستیم این رنگا رو
دیگه عرضی ندارم

امید 1388/12/25 ساعت 22:59 http://faith.blogsky.com

وااااای دخمل جون محشر بووووووووود
شعرش که قشنگ بود. پی نوشت هم حرف نداشت. آفرین به این همه سخنوری و این حرفات
منم از این یک بغل جاها میخوام. کجا میفروشن؟ تشک فروشی یا اینکه جای دیگه ای؟
مرسی که صورتیدوندی بک گراند را. حالا چشمان نازنینمان دید
راستی به نظرت دخملونه بهتر از دخترونه نیست؟
من دخمل رو خیلی بیشتر میدوستم. البته ببخشید فضولی کردم.
دوست گلمیییییییییییی
قدرتو میدونم

مرسی
مرسی
والا نیدونم چی باید بگم!
دوباره عوض شد
کلن اسمشم عوض شد

امید 1388/12/25 ساعت 23:02 http://faith.blogsky.com

عکسشو ببین چه خوجلههههههههههههه

شکیبا 1388/12/25 ساعت 23:42

Oh, how nice

مبارک باشه متفکر زیبا

مرسییییییییی
راستی thinkerbell رو متفکر ترجمه نکنینا...

سلام الهه جون

سایت هایی که قالب آماده ارایه میدن زیادند ولی پیچک و بهاریست و بلاگ اسکین قالبشابشون از همه قشنگترند و آدرس http://www.bloghelp.irیکمی هم درباره آموزش کدنویسی توضیح داده که اگه یک بار مطالعش کنی خودتم میتونی قالب دلخواهتو طراحی کنی من خودم دارم دنبال یک عکس قشنگ میگردم که یک قالب خوشگل طراحی کنم که هم ساده باشه و هم رنگبندیش جوری نباشه که مانع خوندن مطالبش بشه الانم یکی طراحی کردم ولی بازم انگاری مشکل داره اون نور خورشیدش چشم رو میزنه اگه خواستی ببینیش به آدرسhttp://aadsa.blogsky.comبری و بیینیش این وبلاگ رو برای تست قالبهایی که خودم می سازمشون درست کردم...
برای طراحی قالب برای اول کار بهتره که مثلا مثل من یکی از قالبهای پیچک رو انتخاب کنی و بعد یک عکس رو میخای عکس قالبت باشه رو آپلود کنی و بعدش هم آدرسشو با آدرس قبلی عکس عوض کنی...اگه اون مطالب آموزشی رو که بهت گفتم بخونیشون بیشتر متوجه میشی که چیکار باید بکنی...ولی اگه بازم سوالی بود بگو تا بجوابم چون فکر کنم این چند وقته تونسته باشم یه چیزایی یاد بگیرم
آدرس پیچک:http://pichak.ne
آدرس بهاریست:http://bahar-20.com
آدرس بلاگ اسکین:http://www.blogskin.ir
امیدوارم که این سایت ها برات مفید باشه دوست شیرین و عزیزمن
فعلا بای
تا شب نیستم

مسعود 1388/12/26 ساعت 22:41

سلام الی جون شهر قشنگی بود پ -ن ۱
راستی اون دفه گفتی پ -ن خوردی
این بار جابه جا نوشتی
راستی یه سری بزن ببین چه خبره

سلام
کوتاه میگم
فقط چون خواستم قبل از رفتن بیام اینجا

پای آهنگ وبلاگت اشک ریختم به خاطر همون که امروز بهت گفتم:
اونقده دلشوره دارم که نمونده شور و حالی...

و کلی با متنی که از خودت بود حال کردم
بعدا مفصل برات میگم
فعلا...

سلام
الههی بمیرم چرا گریه ؟

واران 1388/12/27 ساعت 00:32

سلام الهه خوبی؟
قشنگ بود مرسی
من اینجا آخر شدم مهم نیست
مهم اینه که پیشت باشم

سلام مرسی از لطفت دوست عزیز
اختیار دارین...
تازه دوستام هیشکودوم نیستن...
:(
مهم اینه ک شما هستین...

واران 1388/12/27 ساعت 00:53 http://varanbahar.blogfa.com

بازم سلام میخوام للینکونمت اجازه هست؟
با چه اسمی؟
افتخار یه حظور بده و بگو با اسمی بلینکونمت ؟
باشه عزیز

سلام
خاهش میکنم افتخاریست..
همین اسم جدیدم خوبه
مرسی

[ بدون نام ] 1388/12/27 ساعت 17:00

سلام خوبی؟1مدته ازت بیخبرم!!دلم خیلی واست تنگیدهقالب جدیدت مبارک،ولی بازم میگم اولی از همش خوشگلتر بود

منم همینطور...مرسی چشات خشگل میبینه

نیلوفر خالصی 1388/12/27 ساعت 17:46

نظر قبلی مال من بود(اون که اسم نداشت)
می خواستم بگم خیلی مسخره ای اگه قهری
همین

سلام نیلو ..
وا دیوونه!!!!
حالت نا خوشه؟
با یه دوستای دیگم اشتباه گرفتمت ...
من ؟قهر؟
لا الا الا الله

واران 1388/12/27 ساعت 18:29 http://varanbahar.blogfa.com

سلام
شما رو لینکوندم
سال خوبی داشته باشی رفیق

سلام دوستم
ممنون
یو تو...خیلی زیاد

سلااااااااااام دوس جون

سرما خوردگیت خوب شد؟الان چطوری الهه جون؟

راستی الهه جون من زبانم خیلی ضعیفه میشه برامTHINKERBELLرو بترجمی؟

سلااااااااااااااااااام دوس جونم
نه هنوز مریضم یه عالمه
thinkerbellعکس همون فنقلیس که عکسش کنار صفست البته خیلی کیفیتش پایینه...
یه پریه که توی کارتون پیتر پن هه و خیلیم خوشگله...
:دی
از اسمش خیلی خوشم اومد...
:دی

واران 1388/12/28 ساعت 13:28 http://varanbahar.blogfa.com

پردردترین بهار تقدیم تو باد
نامردترین بهار تقدیم تو باد!

هنگام حلول سال مجری می‌گفت
سرزردترین(!) بهار تقدیم تو باد...
سلام الهه جونی سال نو مبارک .

سلام عزیز دل من
عیذ شمااااااااااا هم مبالک
ایشالا بهترین سال زندگیتون امسال که میاد باشه و همینطور سال بعدش و بعد ترش و...

مسعود 1388/12/28 ساعت 17:54

سلام الی جون مرسی از اینکه سر زدی وروحیه دادی
برا گز خوردن ممنون نظر لطفته
سال خوب وخوشی در کنار خونوادت برات ارزو دارم

سلااااااااام
خاخش میکنم
به همچنین از شما هم ....

امید 1388/12/28 ساعت 22:14 http://faith.blogsky.com

بابا وبلاگ قشنگ
این قالبت منو کشته
اون Thinker bell رو هم که دیگه نکو
فقط یه مشکلی هست
راستش من کلا از آهنگ توی وبلاگ خیلی خوشم نمیاد. ولی خوب وبلاگ تو هست و مدیرش تویی عزیزم.

دیگه دیگه
من ک عاشق این آهنگم
حال میده اون قطعه رمانتیکمو بخونینو (پ.ن.۱)بعد یاد بدبختیاتون بیوفتینو بعدم کلی بزنین زیر گریه..
:دی

samin 1388/12/28 ساعت 23:27

سلااااااام بعد از کلی وقت!
عیدت مبارک
جای فرنازم که خالیه
منم کلی سرما خوردمو ویروسا پدرمو در آوردن آخر سالیه!
سال خیلی خوبی داشته باشی الهی الهی عزیز دل عمو قناد

بببببببببببببببببببببببببببببببه بههه سلام عزیز دلم
خوبی؟
یه عالمه دلم تتنگ شده بود برات عجیجم
جاش واقعا خالیه
عید تو هم مبارک عزیـــــــــــــــــــــــــــــــژ من
میبینم که این فیتیله مسری شده همه میشینن نگا میکنن...
:دی
میدوستمت عزیزم
مرسی ک اومدی کلی ذوقیده شدم...

شکیبا 1388/12/29 ساعت 03:05

یک شاخه رز سفید تقدیم تو باد
رقصیدن شاخ بید تقدیم تو باد
تنها دل ساده ایست دارایی ما
آن هم شب عید تقدیم تو باد

دهقانی 1389/01/01 ساعت 01:33

سلام
واقعا قشنگ بود..
وراستی قالب نوتون مبالککک

سلام
مرسی مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد