ElTeMAs!?!?

التماس میکنی ام....نه،گفتم نه!

التماس میکردمت...نه،گفتم نه!

و خسته میشوم ازین التماس هایت...

همان طور که التماس های من خسته ات کرده بود...

کاش التماست نکرده بودم... 

                                           کاش التماسم نکرده بودی! 

 

  

پ.ن.۱.باید بگم مدت هاست که میخام اپ کنم اما اصلا چیزی به ذهنم خطور نمیکرد...که حالا خطوریدببخشید آپ بیخودکی ای بود...

پ.ن.۲.به خاطر دوست مهربونی که پیدا کردم خدا رو شاکرم و احساس میکنم توی مشکلاتم تنها نیستم...

پ.ن.۳.برای ناراحت بودن خیلی وقت داری،پس چرا به فردا موکولش نکنی؟   مارک فیشر(جنبه فلسفیانه ی وبلاگ!)

پ.ن.۴.میدونستین هزار پا فقط 60 تا پا داره؟(این هم جنبه ی علمی وبلاگ!!)

پ.ن.۵.اعصابمان خورد میباشد بنابرین مزه پرانیمان نمی آید!(جنبه ی اطلاع رسانی وبلاگ!)  

پ.ن.۶.خیلی تلاش کردم یه عکس قشنگ آپلود کنم که همه ی آپلود سنترا غیر فعاله!!!!به همین سبب:

پ.ن.۷.من:

نظرات 11 + ارسال نظر

سلام دوست جون

آپت خیلیم خوب بود

راستی برای دوست مهربونی که پیدا کردی بهت تبریک میگم قدرشو بدون و تو هم تو مشکلات اونو تنها نذار.

مگه عکس گذاشتن تو وبلاگ چیکار داره؟خیلی راحته که!!

راستی دوست جون منو ببخش که هیچ وقت بامزه نیستم آخه من همیشه اعصابم خورده آروم بودن و مزه پرانی برای من خیلی سخته

حالا دوست شیرین و بامزه ی من تو دیگه اعصابتو خورد نکن و اینقدر کلتو به دیوار نکوب که کله من دردش میادا!

سلام دوس جونم
ممنون لطف داری
حتما با تموم وجود
بابا میدونم راحته.آپلود سنترا واز نمیشد...
مگه همیشه ادم باید بامزه باشه تا دوست خوبی باشه؟تو هویجوریشم دوست گل منی..
بااااشه اما اگه تو هم جا من بودی سرتو میکوبونیدی ب دیوار.......

امید 1388/12/15 ساعت 14:20 http://faith.blogsky.com

عرض سلام و ادب و احترام خدمت سرکار الهه خانم
عرض کنم که التماس کردن کلا کار خوبی نیست. من فکر میکنم ما آدما معمولا زیادی توی بعضی مسائل اصرار می کنیم که این معمولا خوب نیست، مگر اینکه یقین داشته باشی کار درستیه.
خوشحالم که مطلبی به ذهنت خطورید. من مطمئن هستم که دوستت هم از دوستی با تو خیلی خوشحاله. بعدشم بعضی از انواع هزار پا هستند که در حدود چهارصد و پنجاه تا پا دارند. صبور بودن هم صفت بسیار نیکوییست. امیدواریم همواره سلامت و تندرست باشید.

سخت نگیر، زندگی که همش سختی نیست. این نیز بگذرد

سلاملیکم
بله و چون میدونم که کار درستی و راستی نیست َناراحتم که چرا التماس کردم و چرا التماسیده شدم...

بله امیدوارم خوشحال باشه...
واقها؟خب مهیمش به اینه که ۱۰۰۰ تا پا ندارند...
خیلی ممنون به همچنین...
این نیز بگذرد...اما به سختی...!

امید 1388/12/15 ساعت 15:21 http://faith.blogsky.com

به هر حال آدمیزاد جایز الخطاست
یادت باشه که اگه به خاطر هر اشتباهی بخوای اینهمه خودت رو ناراحت کنی، دیگه فرصتی برای خوشحالی باقی نمی مونه. هیچکس بدون اشکال نیست، پس فقط از اشتباهاتت درس بگیر و خودتو ببخش، وگرنه همیشه با خودت مثل یه مجرم رففتار میکنی و این عذاب آوره. وقتی آگاهی از چیزی نداری، اشتباه کردن ایرادی نداره، مهم اینه که بعدش که آگاه شدی دیگه اشتباه نکنی. کلا بی خیال دوستم

بله البته که سخته، ولی توی این شرایط آدم باید خونسرد باشه، نه اینکه با گفتن جملاتی چون " اما به سختی" فلفل و نمکش رو بیشتر کنه.
همیشه یادت باشه که تو می تونی
دوست گلمی

بله البتته
بله دارم تلاش میکنم که دیگه اشتباهایی که کردمو تکرار نکنم
ممنون

سلام.التماس کردن شخصیت آدم رو نابود می کنه و التماس شنیدن هم همینطوز...کسی که التماس می شنوه حتما شخصیت خوبی نداره که طرف مجبور شده التماسش کنه...
انشاالله خطوردون ذهنت همیه لبریز باشه !!!!!
خوب به سلامتی...خدا به جون اون دوستت رحم کنه...! ؛دی
مجذوب جنبه فلسفی وبلاگ شدم بخدا!!!!!!
نه!!.....فقققققققققط شما می دونستی !!
دم عیده چینی بند زن ها اعصاب های خورد رو هم بند می اندازند.

سلام
در مورد کسی که التماس میشنوه نه لزوما اینطور نیست...شاید داره درمورد چیزی التماس میشنوه که عقل اونو تایید نمی کنه...
بله یه دست به افتخار خطوردون ذهن ما صلوات...
واقعا فکر نمیکردم بقیهی بدونن....چون خودم نمیدونستم

مسعود 1388/12/16 ساعت 09:44

از التماس متنفرم [:S035:
خوشبحال دوست جدیدت ]

مرسی

سلام دوست جون

خوبی؟

راستی من همیشه از سایت http://www.irupload.irعکس آپلود میکنم و خیلی راحت و سریع آپلود میشه اگه خواستی امتحانش کن.

موفق باشی دوست جون خودم

مرسی عزیز دلم

مسعود 1388/12/18 ساعت 03:04

امدم نگی نیستی

امید 1388/12/18 ساعت 19:18 http://faith.blogsky.com

منم که اصلا عکس آپلود نمیکنم، ولی اگه احیانا بخوام آپلود کنم از Tinypic آپلود میکنم. البته با فیلتر شکن.
راستی باور کن من کامنتی رو که با انگشتای نازنینت تایپونده بودی رو هپلی هپو نکردم. شاید کار شکیبا باشه که می خواست مارو هپلی هپو کنه. فکر کنم قبل از اینکه بفرستیش هپلی هپو شده که به من نرسیده

[ بدون نام ] 1388/12/19 ساعت 09:35

سلام گل خانوم...
خواهش می کنم. خوب کار خوب رو باید تایید کرد دیگه... موفق باشی الهه خانم جان!
تو هم مواظب خودت باش خیلی بیشتر از من...باشه؟؟

ااااااااا داداشی!!
آخه من باید برای چی کامنت الهه جونمو هپلی هپو کنم؟؟!!
الهه جون کار خودش بوده میخاد بندازه گردن من تا خودشو تبرئه کنه!!

سلین
لطفا با هم دعوا ننمایید دوست های کوچول من
:دی

یک قصه نیست غم عشق و این عجب
کز هر زبان که می شنوم نامکرر است


آپ زیاد بدی هم نبود و این عکس پ.ن اولت که دقیقا خودمونیم!!!

پ.ن2 :کی؟

پ.ن3:
کاش می شد!!!

پ.ن4:
می دونستی تعداد افرادی که سالانه از طریق مسافرت با الاغ می میرند از افرادی که از مسافرت با هواپیما می میرند بیشتر است؟!

و

آیا می دانستی که 97درصد آمارها غلط است؟!

پ.ن5:
خداروشکر

پ.ن6:
خوب البته فکر نکنم لازم باشه که بگم:
"اینجا ایران است،مهد آزادی!!!"

پ.ن7: منم

سلیندر مورد پ.ن.۲ و ۴ و ۶نظری ندارم!
در مورد پ.ن.۷:خدا رو شکر...:دی
(این به اون در..)
:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد