!!!!!!!!

 

 

 پ.ن.1.هرچی فکر میکنم یک انسان عاقل و بالغ چگونه به مخش چنین اسامی خطور میکنه ، عقلم به جایی قد نمیده.از شما میده؟ مخصوصا مفتول و منگنه!!!!! 

 البته یه حدسایی در ذهنم جرقه زد....

مثلا پدر منگنه خانم در حال منگنه کردن آخرین صفحات آخرین کتابش که قراره بره زیر چاپ بوده که یهو فهمیده پدر شده ،به همین سبب اسم فرزند دلبند را منگنه نهاد...

پدر سنبه و مفتول هم، اصلا دوست داشتن همچین اسمی بذارن روی بچه هاشون .شما مشکلی دارین؟

پ.ن.2. روزی گاندی در حین سوار شدن به قطار یک لنگه کفشش درآمد و روی خط آهن افتاد. او به خاطر حرکت قطار نتوانست پیاده شده و آن را بردارد. در همان لحظه گاندی با خونسردی لنگه دیگر کفشش را از پای درآورد و آن را در مقابل دیدگان حیرت زده اطرافیان طوری به عقب پرتاب کرد که نزدیک لنگه کفش قبلی افتاد. یکی از همسفرانش علت امر را پرسید. گاندی خندید و در جواب گفت: مرد بینوائی که لنگه کفش قبلی را پیدا کند، حالا می تواند لنگه دیگر آن را نیز برداشته و از آن استفاده نماید.

(این هم برای اینکه زیاد نخندیده باشید و کمی هم درس زندگی بیاموزید....) 

پ.ن.3.از اون جایی که هم حرفم نمیاد هم خوابم میاد ،من:

نظرات 6 + ارسال نظر

سلاملیکم.
من یه جایی یه اسم دیدم به نام : ماهی بیشعور
البته ماهی اسمش بود و بیشعور فامیلیش بود. که یه پیرزن بود توی یکی از روستاهای شهرهای اطراف شهرمون. از اونجا فهمیدم هر چیزی ممکنه. ولی این فلسفه هایی که برای منگنه و مفتول گفتی خیلی هم منطقی نیست.
بابت درس زندگی هم متشکرم!!!!!!!!!!!! البته از گاندی!!!!!!
باید یه طرحی اجرا بشه که اونایی که از وقت خوابشون می گذره دیگه از بیکاری نیان وبگردی و وب نویسی!!!! مگه نه ؟

سلین
واقعا چه فامیل زیبا و دلپسندی!
نه ....از مامانم اجازه گرفتم فقط یکم بیشتر از وقت خابم بیدار بمونم و به مقولات مهم وبگردی و وب نویسی بپردازم....گفتم فقط یکم...۵ ساعت بیشتر که زیاد نیست هست؟

امید 1388/12/08 ساعت 14:22 http://faith.blogsky.com


واقعا که مسخره ست. فکر کن اسم دخترش رو گذاشته فساد
بعضیا واقعا داغونن

می خواستم بگم شب بخیر، ولی دیدم دیگه الان بیدار شدی، اما از اونجایی که احتمالا حال نداری، بهت میگم شب بخیر

سلین این ساعتی که شما کامنت گذاشتین دوباره خاب بودم...وقت خواب ظهرگاهی!!!

مسعود 1388/12/08 ساعت 19:38 http://f23-f24.blogsky.com

اخه خانم شما این همه احساس از کجا اوردی در مورد پاسخ به نظرات بالا واقعا خندیدم مخصوصا به سلین
اما برا اسم خانما من تو خدمت یه جای بود که با مردم سر کار داشت اسمهای عجیب وغریبی بعضی مردا داشتن که بیا و بخند مثل
تریاک
یروو(ببخشین فکر نکنی بی ادبم به زبون عربی خوزستانی یعنی توله سگ )واقعا شرمنده فعلا بای
راستی اومدم

دیگه دیگه... ما کلا از زیادی احساس داریم می پکیم....اگه میخاین کاملا راضی ام همشو بدم بهتون...
به به...یرو...!پدر مادر محترم چه ارادت خاصی به خودشون و بچشون داشتن.....

سلام دوست جون

نه آخه من میخام بدونم که واقعا شیشه کامل یعنی چی؟!بعضی از پدر مادر ها هم انگاری اصلا بچشون براشون مهم نبوده که این اسمهای ضایع رو براشون گذاشتند!
اون والدینی هم که اسم دخترشونو گذاشتند صندلی هم حتما تصور کردند که...!!

عرعر!!کره گل!!واقعا اینا رو دخترشون گذاشتند!!

شیشه کامل دو حالت داره...
۱.احتمالا طفل ،یک عدد شیشه شیر کامل را میخورده است....
2.احتملا در اوان دوره ی نو پایی با یک عدد شیشه ی کامل بر خورده است و کل شیشه را پایین آورده است....!
عرعر 1 حالت بیشتر ندارد...
صدای کودک همچون عرعر خر ،گوش را می خراشیده است...
کره گل هم هیچ حالت خاصی ندارد....
صندلی هم.....نظر از بیان عاجز است..!

دهقانی 1388/12/08 ساعت 22:30

سلام
فوق العاده بود!
بنظرمیرسه انتخاب اسمای این جوری فقط ازدست مردم ایران زمینُ برمیاد...
به قول شاعر گفتنی
<<<<<هنر نزدایرانیان است وبس...!!!!
(ببخشید اگه زیاد ربط نداشت!)
وراستی از جمله گاندی خان هم کلی بهره بردیم
<(ممنون که باعث این بهره بری شدین))))![:S01

سلام
من که فکر میکنم هنر نزد من بیشتر است..:دی
و دیگه....
(پاسخ به نظر دیگری)eror to find
:دی

سلام
به به!
همیشه فکر می کردم کاش یه منبعی بود ملت می رفتن اسم بچه هاشون رو از توش انتخاب می کردن!
و
فکر می کئنم این منبعی که تو ارائه دادی بهترین باشه

دارم درست می بینم؟!!!
می تونیم شکلک بزنیم؟!

سلام
میبینی چقد من به فکر پذر مادرای آینده ام؟
بله بله ب چشاتون شک نکنین....خیلی سوپرایز شدین....؟؟؟
حالا هول نشین همه شکلکا رو بزنینا...یهو تموم میشه..:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد