بروید حال کنید!

بروید حال کنید ، که نگفتیم شما خوشه ده اید!

بروید حال کنید که نه حالا،طی 5 سال ، ستانیم ز شما ، پول خون پدران......(بوق)*۱....را...

سرعت اینترنت؟

به چه کارت آید؟

بیستو سی پس چیست؟بوق؟

بروید حال کنید که لاک پشت ز آن کند تر است!

اس ام اس ها کافیست...

گر نخواهیم ،آن هم نیست !

بروید حال کنید ، ما به فکریم ، تا نیالاید سفره هاتان به نفت!

بروید حال کنید ، که دانشگاه دارید ...

دکتر و استاد دارید !

بروید حال کنید ، که دگر کشور ها ، ندارند کافور ...

این همه بی بند و باری ،

این همه گند و فساد...

ز نبود کافور است!

بروید حال کنید ، ما به فکریم  که مبادا ،دختری ، حرف زند با پسری ...

که مبادا رنگ مانتوی جدیدش ، چشمتان را بزند...

سهم مامور حراست(*۲) کم نیست!

چه کسی بهر شما ، اینهمه پول کند در شکم ....در شکم..... 

هیچ نگویم بهتر ...

که چه تن ها درین خاک عزیز، مدفون است!   

 

پ.ن.1.در ابتدای امر تمایل شدید و قلبی خود را برای ادامه ی حیات ،اعلام میدارم....و این سروده صرفا به علت نا پخته بودن این حقیر،در مسائل عقشولانه ای و بحوث(جمع مکثر بحث!) دشوار و ثقیل میباشد ،به عرض برسد که حتی ارزش سیاسی هم ندارد.... 

پ.ن.2.این سروده ی خام و کال! حاصل تراوشات ذهنی این حقیر در ساعت 3 بامداد به وقت بوق سگ میباشد ( در هنگام ابتلا به بد خوابی مذمن و مالیخولیایی و پس از انتظارات طولانی مدت برای آپلود عکس )بنابرین احتراما به عرض میرساند که زیاد جدی گرفته نشود که ما هم زیاد جدی نگرفتیم... 

پ.ن.3. از آنجا که این سروده ی بی مزه ،اولین تجربه ی شعری این حقیر میباشد،اگر خوشتان نیامد لطفا در اندرون ذوق اینجانب نزده و تلاش برای بی وزن کردن ما نفرمایید (که ما بی وزن خدایی میباشیم) و اگر به احتمال حدودا  یک هزارم ابسیلون قابل تحمل بود ، میتوانید کلی ذوقم را بکنید و سپس اسفندی روشن نمایید که مبادا چشمتان شور بوده باشد و خودتان خبر ندارید...! 

پ.ن.4.باید به عرض برسد  که تنها یکی دو مصرع وزن دار میتوانید بیابید...(با وزون(جمع وزن!):فعلاتن/فعلاتن/فعلن/فعلاتن/فعلاتن/فعلن)!

وزن بعضی مصرع ها هم شرمندگی خودشان را ،برای نا شناس بودن وزنشان،اعلام کردند

نظیر:  (- - - - - -) !آیا شما هم به عمق اضمحکاک (!!!!! زیاد درگیرش نشوید ،از ـ ضحک ـ میاد!!!!) این وزن پی بردید؟   

پ.ن.5.بهر انکه شما هم بی نصیب نمانید از احوالات امروز دانشگاه دلم میخاست شرحی از ماوقع هم ذکر نمایم که نه حوصله اش را داریم نه زور بازو ،بدین جهت به عکسی قناعت میکنیم تا شما هم کمی از IQخود استفاده نمایید... 

من: 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

 *  ۱ 

   

  *  ۲  

   

نظرات 12 + ارسال نظر
بردیا 1388/12/03 ساعت 22:41 http://bfgf.blogsky.com

داریم حال می کنیم

به به به این شعر!
بابا تن طنز نویسان رو تو قبر لرزوندی!!!

پ.ن1:
انشاالله همین طور ناپخته بمونی...

پ.ن2:
بله خوب کلا من هیچ وقت زیاد تو رو جدی نمی گیرم!

پ.ن3:
از اونجایی که تو امروز به من گفتی که باید حساسیت زدایی بشی و دیگه نباید بهت بگم که حساسی(!)
بنابراین به عرض می رساند که کلا شعری پر از اشکال بود که به کودک 3ساله هم نشون بدی اشکالاتش رو برات درمیاره!
(آفرین آفرین! تو می تونی!
تو حساس نیستی!
تو تحمل می کنی!)

پ.ن4:
خدا بیامرزه معلم عروضمون رو که انگار منو تو هیچی از درسش یاد نگرفتیم!!!

پ.ن5:
دقیقا عکس گویایی بود!!!

سلام الهه جون

خوبی؟

زیاد غصه نخور بیشتر نوشته های منم مال وقتیه که تو حال خودم نیستم واندر عالم هپروت تشریف دارم!!

طنز این نوشته خیلی قشنگه و واقعا طنزه...آخه ما یه طنز داریم ویه فکاهی...دیگه فکر کنم خودت تا تشو گرفتی!

خیلی گلی الهه جون

فعلا بای

مرسی...
دیگه میخاستم پاکش کنم این پستو/.....

سلاملیکم...
بابا عبید زکانی...گل آقا ... اکبر عبدی...علیرضا خمسه...مهران مدیری!!!!!!!
ج.پ.ن.۱ : در ابتدای امرخوشحالی خود را از این مسایلی که گفتین بدینوسیله :) ابراز می داریم.
ج.پ.ن.۲:راه های بهتری برای مبارزه با بیخواب هست مثل شمردن گوسفندها و ... حداقل ذهنترو ساعت ۳ بامداد مجبور به تراوش نمی کنه !!!
ج.پ.ن.۳:خوب اگر خودتان می گویید بی مزه دیگر حرفی برای گفتن ما باقی نمی ماند ولی از آنجا که تمایلی به بی وزن کردن شما نداریم پس به ناچار سخن از پروزن بودن شعرتان میگوییم... اسفند هم نداریم متاسفانه !
ج.پ.ن.۴‌: از این نکته خود را معاف می کنیم از جواب دادن به این نکته چون سرمان در نمی آید (البته مثل اینکه شما هم خیلی از ما وانت تر نیستید!!)
ج.پ.ن.۵‌: برای پاسخ دادن به این نکته هم ما از علامتهای ....!؟؛|:٬ استفده کردیم شما هم با IQ خودتان حدس بزنید.

سلام
یهنی همه اینا منم؟
پ.ن.۴.حداقلش ما یک سال به کوباندن درس عروض قافیه بر فرق سر مبارک مشغول بودیم و حالا در حد یه سوسک از عروض حالیمونه...هر چند وارد نشدیم به این علم ِ مزخرف...!
پ.ن.۵. IQ ما جواب داد...از دوستان چطور؟

دلم 1388/12/04 ساعت 17:48 http://bekhaterat.blogsky.com

سلام
آعاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و عیدالزهرا مبارک باد[گل]

دهقانی 1388/12/04 ساعت 21:57

سلام
به به
بابا خدایی خیلی حال کردیم!
مخصوصابند اولش که خیلی برام جالب بود!!!!
امیدوارم موفق باشین...

یاسین 1388/12/05 ساعت 17:18

اینو واسه آخرین پستت می نویسم که براش ارسال نظرات نذاشتی
دلم گرفت ای هم نفس ...
پرم شکست تو این قفس ...

امید 1388/12/05 ساعت 19:53 http://faith.blogsky.com

سلام الهه جان
ممنونم که به من لطف داری
ژست بالایی کامنتش غیر فعال بود
چرا دلت گرفته و بارونیه؟؟؟
نبینم دوست من دلش بگیره
دیوونه شو کی به کیه. دیوونه غم نداره. هیچ چیزی کم نداره. حرفشو قلبش یکیه
بی خیال الهه جان. بی خیال غم دنیا و این حرفا

سلام
آخه خیلی وقتا خودمو به دیوونگی و بی خیالی میزنم اما....

دلم 1388/12/06 ساعت 00:30 http://bekhaterat.blogsky.com

سلام
ممنون از حضورتون

علیرضا 1388/12/06 ساعت 15:18 http://3lol.co.cc

پیشم بیاااااااااا

سلام الهه جون

امروز نبودی...

الان یهویی دلم برات تنگ شد گفتم بیام احوال دوست جونمو بپرسم

در چه حالی هستی عزیز؟حالت خوبه؟

سلام عزیز دلم...همین حالا هم که من داشتم برات کامنت میذاشتم...
روزگار بد نیست میگذره.....
دوباره تعطیلم....من دیگه حالم از تعطیلاااااااااااااااااااااااااااااات داره به هم میخوره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

شکیبا 1388/12/07 ساعت 19:08

ووووووووووووووووی چقدر نازه

لوگوی جدید مبارک!

راستی الهه جون برای راحتی تو تو وبلاگم شکلک گذاشتم

مغسی مادام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد