قدمگاه تو...

این تو بودی که قدم میزدی  

در دنیای احساس من، 

در خلوت پر غوغای دلم 

تو که شدی بت این دل ، 

بت این حباب نازک بنیاد، 

حبابی که در یک چشم بر هم زدن نبودت،نابود شد 

حالا دیگر  نیستی... 

اما آن که قدم میزند  در دنیای احساسم تویی... 

اما بدان ...  این دنیایم است که تغییر کرده.....     

 

پ.ن.1.دیروز خونه ی مادر بزرگم بودم....دیگه کم مونده بود روانی بشم.... 

نه کامپیوتری،نه ماهواره ای،هیچی...فقط ۶ تا کانال و اهنگایی که از اول به آخر و از اخر به اول تکرار میشدو....اونوقت بود که به خودم گفتم این قدیمیا چجوری زندگی میکردن ....راستیما....دیدین روابط اجتماعی ماها چقد نسبت به قدیمیا پایین تر اومده...چقدر توی دنیاهای خودمون فرو رفتیم...؟و چقدر از خودم خجالت کشیدم که از تک تک حرفای مادر بزرگم عصبی  میشدم...و چقدر دلم میخاست که خونه بودم توی تنهایی های خودم.... 

 

پ.ن.2.یه نکته ای رو لازم دیدم بگم...فکر نکنین من ندید بدیددما...که نوشتم مشاوره/87 هاااا... 

چونکه این وبلاگو ،وبلاگ گروهی دانشجو..... ها برام درست کرده ،نام کاربریم هرچی اونجا باشه باید اینجام باشه...و اونجا هم بید باسال ورودو اینا باشه......پس فکر نکنین ندید بدیدم...ا 

 

پ.ن.۳. چند روزیه که توی دانشگاه صدای سرود های محترم انقلابی ()جفت گوش هایمان را کر نموده...میدونین...(چیزی نمیگم...که...!!!!!بی خیال...)  

 

پ.ن.۴.خب دیگه...ما بریم غاز های خودمان را بچرانیم...و ببخشید اگه متنم  زیاد جالب نبود اما پر معنا بود!!!!....حوصلمان سریده... 

شمام برین بخابین که من فردا صحب زوود باید برم سر کلاااااااس..

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1388/11/19 ساعت 01:43

تغییر توی خودآدما ارزش داره وگرنه دنیا که هرلحظه اش تغییره ...و وفق دادن با تغییرات دنیا اصلا هنر نیست...
ج.پ.ن.۱:خونه مادربزرگه هزار تا قصه داره...خونه مادربزرگه پنیر و پسته داره...(حالا یه خورده اینور و اونور ...)
ج.پ.ن.۲:باشه ما فکر نمی کنیم شما ندید پدیدی... ولی آخه ...چی بگم والا...
ج.پ.ن.۳:به لاله در خون خفته ...شهید دست از جان شسته ...قسم به فریاد آخر ...به اشک لرزان مادر...که راه ما ...باشد آن ...راه تو ...ای شهید ...
ج.پ.ن.۴:غازاتون رو میخرم چون منم بیکارم ولی غازی نیست برای چراندن...متنوتون هم باحال بود...
باشه ما هم می ریم می خوابیم.

مسعود 1388/11/20 ساعت 00:36

سلام الی جون باز ممنون از کمکت متنه قشنگی بود مخصوصا پ.ن خیلی باحالن

خواهش میکنم

کامنت قبلی مال من بود.شرمنده اسمم رو ننوشتم

سلام
بله متوجه شدم..

سیدداوددهقانی 1388/11/20 ساعت 19:52

سلام
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.

.
..

.
..
ماشالادون باشه!!!
..
.
..
.
چه جالب!
خدایی خیلی بااین جمله حال کردم؛؛؛؛؛
اااااااااااین دنیایم است که تغییر کرده!!!

samin 1388/11/20 ساعت 23:50

والا همینو بگو! نه ماهواره ای نه اینترنتی...!! تازه به همه ی این ها اضافه کن صدای ۲۳ وعده اخبار تکراری را! البته با همه ی این اوصاف من به شدت عاشق خونه ی مادربزرگمم...عادت هایی که تکرار میشه...مثل اخبار ساعت ۲ از رادیو ایران که همیشه پدربزرگم گوش میکنن...صبحانه نهار شام سر وقت! چایی های خوشمزه! خاطراتی که گرچه هزار بار شنیدی اما بازم عاشق شنیدنشونم! دلم برای هیچ جا بیشتر از خونه ی مادربزرگم و اعضایی که توشن تنگ نمیشه حتی خونه ی خودمون!! خدا سایه شونو از سر ما کم نکنه :-)

پری 1388/11/21 ساعت 20:49

سلام الهه جووون
واقعا راست میگی من که اگه یه روز کامپیوترمو ازم بگیرن احنمالا بمیرم
نمیشه که.....
خجالتم نکش عزیز من
ما تو این محیط بزرگ شدیم نمیییییییی تونیم مثل مادر بزرگامون عاشق
صدای زینگ زینگ طولانیه (این ساعت قدیمیا رو دیدی ) از اونا باشیم
البته اینم بگما:اگه همین مامان بزرگا نبودن..............
اونوقت می فهمیدیم چییییییییییی نداریم!!!!

واقعا که راست میگی خب برا همین جمله اخریته که میگم خجالت کشیدم دیگه...

واقعا دست من درد نکنه که:
دور حیاط تابت دادم
این چیزا رو یادت دادم!!!

می دونی عزیزم وقتی یه چیزی نباشه دیگه به زندگی کردن با نبودش عادت می کنی اما اگه باشه و بعد یه چند روزی نباشه اون وقت عذاب آوره!!!
(اگه نفهمیدی زیاد سخت نگیر!)

البته که تو می خواستی کلاس بذاری!
فکر کردی فقط خودتی که می فهمی من کی کلاس میذارم؟!


البته خدا را شاکریم که این ده روز میمون فردا به پایان می رسد!


واقعا جالبه که آدم بگه نوشته من خیلی پر معنا بود!!!
(اینم کلاس گذاشتن بود دیگه!!!)

این ده روز میمون که تازه از فردا شروع میشه که بابا !!!

فرناز معصومی زاده 1388/11/22 ساعت 12:46

منظورم دهه بسیار بسیار خیلی بسیار مبارک و میمون فجر بود!!!

عزیزم......!احساس یکم مخالفت دارم توت میبینم.....
بعد ۱۰ روز تعطیلات بیا تا ببرم تحویلت بدم.....:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد