قورباغه!

روزی روزگاری گروهی از قورباغه های کوچولو تصمیم گرفتند که با هم مسابقه بدهند

هدف مسابقه رسیدن به نوک یه برج خیلی بلند بود...

جمعیت زیادی برای دیدن مسابقه جمع شده بودن...

و...مسابقه شروع شد

راستش کسی توی جمعیت باور نداشت که قورباغه های به این کوچیکی بتونن به نوک برج برسن..

شما میتونستین جمله هایی مثل اینها رو بشنوین

"اوه،عجب کار مشکلی"

"هیچ وقت به نوک برج نمیرسن"

یا"هیچ شانسی برای موفقیتشون وجود نداره،برج خیلی بلنده"

قورباغه های کوچیک یکی یکی شروع به افتادن کردن

به جز بعضی که هنوز با حرارت داشتن بالا و بالاتر میرفتن.

جمعیت هنوز ادامه میداد:"خیلی مشکله هیچ کس موفق نمیشه..."

و تعداد بیشتری از قورباغه ها خسته و از ادامه دادن منصرف میشدن...

ولی فقط یکی به رفتن ادامه داد،بالا،بالا و بازم بالاتر

این یکی نمی خواست منصرف بشه!

بالاخره بقیه از ادامه دادن منصرف شدن ،بجز اون قورباغه کوچولو که بعد از تلاش زیاد تنها کسی بود که موفق شد به نوک برج برسه !

بقیه ازش پرسیدن که چطور قدرت رسیدن به نوک  برج و موفق شدن رو پیدا کرده؟!

و مشخص شد که....

برنده مسابقه  کر بوده!

نتیجه اخلاقی این داستان اینه که:

هیچ وقت به جملات منفی و مایوس کننده دیگران گوش ندین...

چون اونا زیبا ترین رویا ها و آرزو هاتونو ازتون میگیرن!

همیشه به قدرت کلمات فکر کنین،چون هر چیزی رو که می خونین یا میشنوین میتونه روی اعمال شما اثر بذاره!

پس همیشه:

مثبت فکر کنین

و بالا تر از اون ،کر بشین هروقت کسی خواست به شما یگه به آرزو هاتون نخواهید رسید....

و همیشه باور داشته باشین:

                                   من همراه خدای خودم هر کاری میتونم بکنم.... 

 

 

پ.ن.1 فکر نکنین اینا رو فقط نشستم کپی پیست کنمااا...نشستم همشو  خودم با همین دستام تایپ کردم

پ.ن.2 متاسفانه من آدم خیلی انتقاد پذیری نیستم پس لطفا انتقاداتونو یکم ملایم تر بگین...ممنون 

پ.ن.۳ توی ادامه مطلب یه سری عسک قورباغه هست...دوس داشتین برین ببینین

 

 

 

 

اینم عسک یه قورباغر خنگ:

 

نظرات 5 + ارسال نظر

سلاملکم..
خیلی موافقم.به نظر من به حرفشون نباید گوش بدیم که هیچ . باید یکی هم بزنیم توی گوششون.یک لگد هم حواله ... کنیم.یه مشت هم بزنیم تو دهنشون ... جدی می گم (عواقبش پای خودتون)
ببخشید یه انتقاد...این الان عکس قورباغه است مثلا؟؟؟ جریان اون دمش چیه اونوخت؟؟
پ.ن.۱ : ما اصلا این فکرو نمی کنیم.آفرین به همتتان واقعا خدمت بزرگی به بشریت کردین... (به عبارت دیگه ای واقعا مرسی)
پ.ن.۲ : ما که انتقاد نداریم ...اونایی که انتقاد دارن رعایت حال مدیر وبلاگ رو بکنن.(وگرنه مجددا عواقبش پای خودتون)

سلام
فکر کنم قورباقس دیگه...خب سبزه...
اون دمه هم نمیدونم چرا اونجاس...
شاید قورباغش جهش ژنتیکی کرده!!
حالا قورباغه نه بالاخره یه جونور دیگه که هست...:دی

سلام عزیز دلم!
مهربان!
قشنگ!
آلبالو!
من واقعا معذرت می خوام که این قدر دیر اومدم واست نظر بذارم!
منو ببخش!
ای مهربان!
روم به دیوار که می خوام بگم متنتون تکراری بود ولی چون شما نوشته بودین انگار یه صفای دیگه ای داشت و برایم درس دیگری بود ای استاد گرانقدر!!!

شما و انتقاد؟!!!!
اصلا هیچ کس نمی تونه از شما انتقاد کنه!
شما بی نظیری!!!
و عکسها
خیلی جالب بود!
واقعا ((((چه جالب!!!!!))))
دستتون درد نکنه
معذرت می خوام که این قدر حرف زدم و وقت شریفتون رو گرفتم!
دوستدار روی ماه شما!

من عرز میخام که دیر جوواب دادم آخه یه مقدار کوچیکی بعد از خوندن کامنتتون کف بر شده بودم و خدا رو شکر سریع رسوندنم بیمارستان....به حول و قوه الهی سکته روو رد کرده بودم.......!!!!
میخام ببینم شما این کامنتو از خونه زدی یا تو تیمارستان که بودی زدی.......
امروز زیر آفتاب که نبودی.....!
من واقعا نگرانت شدم.....راستی ممکنه پس وردت لو رفته....
آخه فرنازو این تعریف کردناااااا......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱
شایدم من الان دارم خاب میبینم....آره بابا....چه رویای شیرینی......
خونده بودیم آدما توی خاب محرومیتا یا آرزوهاشونو خاب میبیننا.......عجب رو منطق زدن این حرفو......
D:

سلاملکم...
مگه هر سبزی قورباغه است...
حدای از مبحث قورباغه ای اصل ماجرا خیلی خوب بود...

سیدداوددهقانی 1388/10/27 ساعت 15:42

باسلام
۱)ازین که نباید به حرفهای دیگران توجه کرد باهاتون موافقم ولی شرایطش هم نسبیه که باید به اونم توجه کرد.....))))!
۲)درپایان به قورباغهه چی جایزه دادن......؟؟؟؟؟؟؟؟
ماکه باتلاش بسیاربرنده یه مسابقه ی سرکاری شدیمودرپایان فهمیدیم جایزه ای درکارنیست وفقط واسه ی بازارگرمی گفته بودن جایزه میدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..آره ...دیگه که.......!
۳)پاسخ سوال تتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتکراریتون هم همین جا میدم:
اصصصصصصصصصصصلاهم اینجوی نیست که((((((((((((((بگیم آره!!!
تازه خیلیم نه خیر!!!!!!!>>>>>>ب ببله دیگه!
۴)راستی چون نمیتونیم انتقاد کنیم...!!!!انتقادهم نمیکنیم)))!
وووووووووووووووووووووووووووووووو:
عکسای قورباغهها خیلی باحال بود!

سلام
آقای دهقانی من دوباره تو حرفاتون گیر افتادم.......!!
آخرش بله یا نخیر یا بخیر....

مسعود 1388/10/27 ساعت 16:52

سلام الی
ممنون که نظر قبلی رو تائید نکردی
مطلب قشنگی بود واقعا نباید به حرف دیگران توجه کرد من امتحانش کردن
جواب داده راستی مرغابیا شهرمون (اهواز )جدیدن پیتزا میخورن دیگه چیپس نمی خورن

سلام
واااااو ...........اشتهاشونم که ماشالا بالاس
میدونستم ما با این اقداماتمون داریم اکوسیستمو به هم میزنیم.......:دی
پس پروژمون با موفقیت انجام شد.....
خب حالا بریم سراغ کلاغاااا......D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد