بیچاره دلم...

بیچاره دلم که اینقدر بی قرار است! 

که اینقدر درمانده و تنهاست! 

که تشنه یک قطره محبت است.. 

که حیران مانده در برابر چرخش رنگ و ....درنگ و ...سکوت..! 

 که چه بی ریا دیگران را به مهمانی کوچکش راه می دهد و چه ساده انگارانه آنها را از تبار آیینه ها می پندارد ، غافل از اینکه ...

که چه کودکانه به مسائل می نگرد..!بیچاره دل کودکم که به لبخندی شاد و به اخمی...نمی دانم چه بگویم شاید بهتر است بگویم چه ها که نمی کشد... 

که کلاف سر در گمی  ست که.... 

آنقدر که کلمه ها تاب تحمل سنگینی اش را ندارند... 

بیچاره دلم....    

 

 

 

پ.ن.۱ بالاااااااخره از شر  امتحانا خلاص شدیم که موجبات خوشحالیمان را فراهم نمود... 

پ.ن.۲امروز دوباره آلرژی میخاس بیاد رو اعصابم که دیدم حیفه تعطیلاتمو خراب کنم....بیچاره کاری نمیکنه ها اما آلرژیه دیگه..... 

پ.ن.۳پندلتونم امروز رفت رو اعصابم اما ...ایضا پ.ن.۲ !!اصلا انتظار نداشتم مخصوصا بعد از اون روز که...

پ.ن.۴میخام برم کلاس ورزش بس که توی امتحانیا مثه گوژپشت نوتردام شدم..... 

پ.ن.۵راستی متنم چچطور بود؟خوف بود یا نه؟؟؟  

پ.ن۵راستی دیروز یادم رفت  یه عکس بذارم در حد تیم ملی آخه میدونین... ما یه درس آزمون های هوش داریم باید میرفتیم از یه بچه ۴تا۶ سال آزمون آندره ری میگرفتیم یعنی اون باید از روی یه جا یه طرحی رو میکشید.....ازون جایی که مام به تنبلی مفرت و ضیغ(املاش درس بود؟) وقت دچاریم بنابراین خودم دس به کار شدمو ...... 

 

الهه - ۵ ساله از اصفهان

نظرات 16 + ارسال نظر

سلام
درمورد آلرژی همون طور که امروز بهت گفتم فکر می کنم آلرژی دو طرفه باشه!!!
پندلتون هم که...
آخه چی بهت بگم دختر؟!
اینجا که نمیشه حرف زد
ولی آخه!
لااله الا الله!
بیبین کارادا!
متنتم که خوب به نظر اینجانب که خیلی برا خودم آره و اینا هستم بد نبود!
خوب به هرحال تو هیچ وقت به پای من نمی رسی!
ولی خب می شه تحملت کرد!

آلرژیو بی خیال پندلتون که...چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جراتشو که نداری بگی نه؟؟؟؟

سید داود دهقانی! 1388/10/23 ساعت 20:21

چه جالب !!!!!!
چرا این جوری؟شما که سالی ندارین!!
فقط باید مقابله به مثل کنم ، من که نتونستم جوابی بدم ببینم شما چیکار می کنین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
{{{{شماهم؟
راستی باز هم خیلی،،،،،<<<جالب بود!>>>، متنتون رو میگم@@@.

آره والا من که میگم ما که سالی نداریمممممم!!!
خوشم اومد آقای دهقانی یه چیزی بتون گفتم که نتونستین جواب بدین....باید بگم بسیار مسروریم!
وجواب شمام باید بگم این: شما هم آره ..مصداق این متن من نبود.....یاه یاه یاه چون اصلا اشاره ای به اون موضوعات قبیحه نداشت....:دی
متنای شمام(((((((جالب بود))))))
و در انتها با تشکر از استاد عابدینی که باعث پر بار شدن کامنت های ما میشود
.
.
.
ا..راستی...(((((((گل)))))با حرکت دست فراموش نشود...

مرتضی 1388/10/23 ساعت 20:55 http://farzandan.blogfa.com/

سلام

___________$$$$$$
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$
________$$

سلام..

Black13 1388/10/23 ساعت 21:57 http://Black13.blogsky.com

سلام...
ممنون که اومدین و باحوصله وقت گذاشتین و به سوالام جواب دادین...
امیدورام بتونم زحمتتون رو جبران کنم...
جواباتون واقعا به درد بخور هست.شاید برا خودتون عادی باشه،اما برا من کلی مطلب داره و واقعا استفاده میکنم...
موفق و موید باشید..خوشحال میشم باز هم تشریف بیارید...
خدانگهدار...
پ ن:
متنتون خیلی خوف بود...کلاس ورزش هم واقعا خوبه..حتما ادامه بده،البته اگه بتونی با یه دوست ادامه بدی مطمئنا دوامش بیشتره....
موفق باشید...

سلام.خیلی خوشحالم که امتحانات تموم شد ...
خوب بالاخره حق الدعای ما هم فراموش نشه!!!
و اما درمورد نوشته زیبا و قشنگت :
سطر چهارم نوشته ات خیلی عالیه مخصوصا : در برابر چرخش رنگ و ... درنگ و ...سکوت
اما سطر بعدیش فکر می کنم اگه اینجوری بود بهتر بود :
«که چه بی ریا دیگران را به مهمانی کوچکش راه می دهد و چه ساده انگارانه آنها را از تبار آیینه ها می پندارد ، غافل از اینکه ... »
تو رو خدا ببخشید که من اینقدر پررویم و بی ادبی کردم ها... این نظر منه وا ... منم که می دونی چیز زیادی بارم نیست...
پ.ن.1 : یه وقت فکر نکنی من یاسین هستم ها ...

نه م که فک نمیکنم شمااوشون باشین مرسی لطف کردین استفاده بردیم...

سلاملیکم.واقعا فکر نمی کنین که من آخرین کامنت رو برات گذاشتم؟؟

نه چون من خن... !!!!!!!شنونده عاقله....ما رو دست کم گرفتین؟

[ بدون نام ] 1388/10/24 ساعت 10:25

سلاملیکم پیکاسو!!!!
واقعا خودت تنهایی کشیدی؟
اونوقت با این نقاشی جواب آزمون آندره ری چی میشه؟؟؟
راستی شرمنده کردین مارو...

میشه :شما یه هنرمند بی نظیر با یه iq بی نظیرین!!!!!!
آره تنهایی کشیدم اما خیلی سخت بود......

مث اینکه شما ما رو دست کم گرفتین... یعنی اینقدر خن ... که نفهمیدم شناختی منو...
این جواب آزمون الهه صفی بود یا آزمون آندره ری؟؟

نه بابا خیلی مشخصه که...
این جواب کودکه از روی آزمون آندره ری
آزمون آندره ری یه طرحه که کودک یا بزرگسال باید از روش بکشه!!

مفرت... یا مفرط؟؟؟
البته ما که عاقلیم و منظور رو فهمیدیم... ولی واسه یه هنرمند بی نظیر با یه آی کیوی بی نظیر تر افت داره ... مردم چی میگن!؟!؟

به مردم چه؟وب خودمه دوس دارم اصلا با (ت) ۳ نقطه بنویسم مفرتمو!!!
D;

دیگه نمی خواستم برات نظر بذارم
ولی وقتی به این نقاشی زیبات نگاه میکنم نمی تونم نخندم!!!
بابا تو واقعا کارت درسته!
هنرمند!
ای فرهیخته!
ای همه فن حریف!
(به خودت نگیر چون حتما یه چیزی ازت می خوام که اینقدر ازت تعریف می کنم!!!)

اصلا با (ط) دال ذال بنویس ... وب خودته...
بزن سری به ما...

Black13 1388/10/24 ساعت 23:49 http://Black13.blogsky.com

سلام...
به به...واقعا از هر انگشتتون هزاران هنر می باره...میگم شما نسبتی با ون گوک،پیکاسو، داوینچی و یا احیانا استاد فرشچیان ندارید؟(ببخشید،شوخی کردم)
کار شما هم واقعا قشنگه،این مائیم که هرچی سنمون میره بالاتر کمتر میتونیم قشنگ نگاه کنیم و قشنگی ها رو ببینیم....اگه یادمون نرفته باشه مثل دوران کودکیمون به همه چیز قشنگ نگاه کنیم مطمئنا نقاشی زیبای شما زیباتر از این هم خواهد بود...
موفق و موید باشید...Black13

Black13 1388/10/24 ساعت 23:54 http://Black13.blogsky.com

سلام...
من آد با انصافی ام! کار شما قشنگتره...اینو از ته دل میگم...
مشکل ما آدما اینه که هرچی سنمون میره بالاتر کمتر میتونیم قشنگ نگاه کنیم و قشنگی ها رو ببینیم....اگه هنوز مثل دوران کودکیمون یادمون نرفته باشه چجور قشنگ به دنیا نگاه کنیم اونوقت نقاشی شما مطمئنا قشنگ ترین نقاشی دنیا خواهد بود....
موفق باشید...‌Black13

سلام.مرسی.شرمنده که ما هر روز آپ می کنیم واسه همین وقت نمی کنم رو نوشته هام فکر کنم و وقت بذارم... برعکس شما

نه بابا اختیار دارین این چه حرفیه!متنای شما خیلیم زیبان

مسعود 1388/10/25 ساعت 17:27

به خاک سیاه بشینه که هر دلتو میشکونه

مسعود 1388/10/25 ساعت 23:12

ممنون که سر زدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد