سوال؟؟؟

همان سوال تکراری:عقل یا دل؟! 

گردبادی عظیم در درونم به راه افتاده ... 

که هر دم مرا به سویی میکشاند... 

کی و کجا تمام میشود نمی دانم. ..   

 

پ.ن.۱خیلی گیریم میاد(منظور همان گریه میباشد!)  

پ.ن.۲ خیلی دوچار کانفیلیکت هستم !   

پ.ن.۳ میدونین ..؟یکی هست که من ... داشتم (مشکل اینجاس که زمان این فعل[داشتم].هنوز معلوم نیس)و دیروز الکی خودشو جا کرد تو جمع .من بش آلرژی دارم هر وقت میبینمش ..یه حتی نمی بینمش...!!!باید تا دو روز اعصاب خوردگی بکشم....ای خداااااااااااااااااااااااااااا...

پ.ن.۳ میشه یکم جیغ بزنم؟قول میدم یه کوچولو باشه

   

پ.ن.۴ خب ...راحت شدم....  دیگه برم آخرین امتحانمو بکوفانم به فرق سر مبارکم!

 

نظرات 6 + ارسال نظر

من از گوش سپردن به دل خیر ندیدم...
خود دانی!!!

[ بدون نام ] 1388/10/21 ساعت 23:31

سلام دوست خوبم.
اولا : شما که خودت مشاوری بابا جان باید بهتر بدونی...
ثانیا :اتفاقا این سوال هیچ وقت تکراری نیست بلکه در هر زمان و مکانی که مطرح شود جوابی تازه دارد.امروز برایش جوابی پیدا می کنیم که در موقعیتی دیگر همان جواب را زیر سوال می بریم.
توجه شما را به این نکته جلب می کنم که حتی همین جواب که «باید به موقعیت پرسیده شدن سوال نگاه کنیم» هم برخاسته از عقل است.همین موقعیت یابی خودش عقلانی است...
پ.ن.۱: اولا شوخی بود هر چند خنک ...!!!
پ.ن.۲ : ثانیا رو جدی بگیر !!!

سمیه 1388/10/22 ساعت 10:06

از خدا می خوام به هممون قلبی عاقل عطا کنه. آنوقت آنچه قلبت تصمیم بگیره عقلت تایید می کنه یا برعکس.

سلام.شرمنده قبل از اینکه بگی آپ شدی سر زدم بهت همین کامنت بدون نام قبلی من بودم منتهاش یادم رفته اسمم رو بنویسم... فکر نکنی ترسیدم و اسممو ننوشتم ها ...
ان شاء الله که امتحانات همشون خوب بشن...

Black13 1388/10/22 ساعت 17:39 http://Black13.blogsky.com

سلام.....
من میگم اگه با پشتوانه عقل به حرف دلت گوش کنی موفق میشی...
بعضی چیزا رو فقط باید با احساس درک کرد و با احساس درموردش قضاوت کرد...
به من سر بزنی خوشحال میشم.یه نظرسنجی گذاشتم که ممنون میشم اگه وقت کردی جواب بدی...
موفق باشی...

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
ممنون که بهم سر زدین خوشحالم کردین اگه از این به بعد هر کمکی خواستین من در خدمتم از حذف تبلیغات غالبت گرفته تا برو اون ور خوشحال میشم کمکتون کنم
اگه دوس داشتین کد این قالبتون رو برام بفرستین تا تبلیغاتشو براتون حذفش کنم.راستی داشت یادم میرفت اگرم حاظر به تبادل لینک بودین خبرم کنین منتظرتون هستم یه وقت دیر نکنین
[گل][گل][قلب][قلب][گل][گل]
[گل][گل][قلب][قلب][گل][گل]
[گل][گل][قلب][قلب][گل][گل]
[گل][گل][قلب][قلب][گل][گل]
[گل][گل][قلب][قلب][گل][گل]
[گل][گل][قلب][قلب][گل][گل]
[گل][گل][قلب][قلب][گل][گل]
[گل][گل][قلب][قلب][گل][گل]
[گل][گل][قلب][قلب][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد