دل

نفرین بر دل  که کارش فقط دل بستن بود .... 

و هنوز نفهمیده چیزی به دست نیاورده .... 

گمان نمی برم هیچ گاه هم بفهمد!  

نظرات 5 + ارسال نظر

افسوس که اگر بفهمد هم دیر می فهمد...

سحر 1388/10/20 ساعت 10:19 http://sf22761.blogsky.com

دعا میکنم نیازی هم به فهمیدن پیدا نکند

سلام
چشم ها نگهبان دلهایند...
اما اگه منو تو بودیم که بدونه چشمم دل می بستیم!!!
امان از دست ما و این دل ما!!!

بله...من و شما که تا یه حدودایی از معجزه های قرن به حساب میایم....!!!
میدونی ...موندم چرا هوچکی ما رو کشف نکرده ببره بذاره تو موزه...!

سمیه 1388/10/20 ساعت 17:31

عزیزم من کشفتون کردم حالا کی میان بریم معرفی تون کنم.

اره واقعا نمی فهمه.....
وقتی می فهمه که دیر شده....
آپ کردم با یه نامه بدون مقصد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد