فال

یه فال گرفتم بی نهایت وصف حاله... (شعر شناسا لطفا نظر بدن...)

نظرات 5 + ارسال نظر
سید 1388/10/17 ساعت 18:26 http://bhc.blogsky.com

وبت آخرشه خیلی خوشم اومد خوشحال میشم یه سری به ما بزنی و تبادل لینک کنی

سید داود دهقانی 1388/10/17 ساعت 20:19

قبل از هر چیز امیدوارم حالتون بهتر شده باشه..
فکر می کنم باز هم حافظ نشون داد که چرا حافظ شده ولی از نظر من شما هیچ چیزی رو به غیر از روحیتون از دست ندادین که اون رو هم می تونین به راحتی جبرانش کنین...>>این قدر هم غصه زندگی رو نخورین..
به قول خانم عابدینی :((زندگی شستن یک بشقاب است)). به همین راحتی!!!

سلام
می بینی که خود حافظ گفته ((که بر هیچ کس حاجت تفسیر نبود))
ولی من که با خبرم با تمام وجود قبول دارم که خیلی وصف حال بود!
امروز چقدر حس ((بیچاره دل بیچاره ی ما)) داشتم...

سلام. مرسی که مرتب بهم سر می زنی.
شرمنده من شعر شناس نیستم ولی به فال هم خیلی اعتقاد ندارم.
ولی من خودم آدمی هستم که اگه چیزی رو ولو اینکه ارزش خیلی خیلی زیادی داشته باشه از دست بدم خیلی ناراحت نمی شم چون امیدوار می شم که خدا یه چیز خیلی بهتر از اونو می خواد بهم بده. برام پیش اومده ها !!پشت سرم نگی که الکی می گه ...
در امتحانات هم موفق باشی

مسعود 1388/10/18 ساعت 17:07

ببین الی جون چکار کردی که حافظ هم خبر دار شده راستی مرغابیا که تو شهرمونن پفک چی توز بهشون میدم نمیخورن برو بچ میگن فقط چیپس مز مز میخورن این هم از مرغابیا برامون ناز میکنن بابا الی جون بهش پفک میدین به شهر ما میرسن دیگه پفک نمیخورن چیپس دوست دارن شاد موفق وامیدوارم که همه نمراتتون بیست بشه فعلا

وا؟ما که چی توز موتوری بشون میدیم مثه چی میخورن...
تازه براشون کوچیکش میکنیم که تو گلوشون گیر نکنه!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد