۳۳ پلو پفک به مرغابیا

 

 سلام 

جاتون خالی دیروز بعد از اینکه یکی از وحشتناک ترین امتحانای ترممونو دادیم..(البته با توجه به اینکه بسیااااااااااار عالی شد...!!!!!)فرگاز(فرناز) پیشنهاد داد مام تصمیم گرفتیم بریم ۳۳ پل به پرنده ها(به قول فرگاز مرغابیا)پفک بدیم... 

اما جاتون خالی خیلی باحال بود  

(اینم عسک منو فرنازو شبنمو سمیه...)

 

 

(اینم رودخونه و ۳۳ پلو مرغابیا...) 

 

پ.ن.۱:اگه شمام فکر میکنین آخرش این مرغابیا اسهال(پوزش میخام)میگیرن بتون حق میدم .مام ۱۰۰۰بار به فرناز گفتیم انقد به این زبون بسته ها این رنگای شیمیایی رو نده به خرجش نمیره .بس که دختر ماهیه و دلش برا همه میسوزه 

پ.ن.۲:من اولیم از طرف چپ(میدونم بی صبرانه منتظر بودین اینو بگم)ُ و فرگاز قصه ما هم بقلی منه   

پ.ن.۳:راستی دیشب فیلم ۲۰۱۲ رو دیدم...از یه طرف باید بگم بی نظیر بود از طرفی آدمو به فکر فرو میبرد زیاد...که چقد ما دنیا هامونو بزرگ میکنیمو چقد زندگیو سخت میگیریم که آخرش...(تعریف نمیکنم باید فیلمو ببینین تا شما بگین آخرش...)

پ.ن.۴اگه تا فردام پی نوشت بنویسم شمام میشینین میخونین!!!!! 

قصه ما به سر رسید؛قصه ی ما دوروغ نبود

نظرات 12 + ارسال نظر

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
وای چه قدر این عکس تو وبلاگ تو خوشگل تره!!!

مرسییییییییی

وای بابا چقدر از من تعریف کردی!
کلی سرخ و سفید و آبی میزنم زمین هوا میره نمیدونی تا کجا میره...(ببخشید مثل این که کانال عوض شد!)
بله می گفتم
کلی ذوق کردم!!!
باور کن خیلی حال می ده پفک دادن به مرغابیا!
دستتون هم درد نکنه بابت عکس!

درود هم شهری.
وبلاگ زیبایی داری.اگر تمایل به تبادل لینک داشتی ما را با "دانلود مستقیم فیلم" لینک کن و به من خبر بده.
بدرود

سارا 1388/10/15 ساعت 12:08 http://sara-r.blogsky.com

ممنون که به وبلاگ من اومدین.

سمیه 1388/10/15 ساعت 16:58

سلام جیگر. چه وبلاگ قشنگی داری! تو هم که مثل فرناز لومون دادی! حالا اگه پرنده ها(مرغابی ها ) مریض بشن میزارن تقصیر ما ! بعدم میبرنمون اوین!

سلام الهه.
آره،واقعا وحشتناکه...
راستی منم که دوست شهرضایی دارم که اونم مشاوره میخونه.رشته جالبیه.
امیدوارم دوست خوبی برات باشم... :-)
فعلا بای

مسعود 1388/10/15 ساعت 20:14 http://f23-f24.blogsky.com

سلام ممنون که سر زدید دختران زاینده رود خودت که میدونی الان فصل امتحاناته تازه مگه کار هم میزاره راستی قالب قشنگیه

خدا کنه بقیه امتحاناتونو خوب نشه که اینقدر ذوق نکنین و مرغابیای فلک زده رو ناکار کنین(اگه بقیه امتحاناتتون هم خوب بشه فکر کنم محیط زیست و جک و جونوراشو به باد فنا بدین).لا اقل پفکارو می دادین ماهیا بخورن که چاق بشن چله بشن بعد مرغابیا اونارو بخورن !!!!!

اینطور که معلومه خدا به حرفتون میخاد گوش بده چون یکی یکی همش داره بد میشه!
تازه ماهیای زاینده رود کجا بود؟کی تالا ماهی داشته و ما خبر نداریم؟

سلام. ممنون به وبلاگم سر زدید.
طبق عادت وبلاگ خوبی دارید...:دی
شوخی کردم... قشنگه از ته دل گفتم.

نمی دونم .اگه ماهی نداره خوب اصلا به جای پفک بهشون ماهی می دادین.اینجوری علاوه بر من اونا هم دعا می کردن که امتحاناتون خوب بشه. دعای مرغابیا زود برآورده می شه. می گی نه امتحان کن. فردا نفری یه دونه تن ماهی بخرین .براشون بریزین تو آب (البته قبلش بازش کنین) ببین چی می شه...

چشم بروی چشم!!!

چشمتان بی بلا باد

وبلاگ خیلی جالبی دارین. ولی فکر کنم این مطالب رو یه جای دیگه هم
خوندم شاید هم اشتباه می کنم.
شوخی کردم!!!!
امیدوارم موفق باشین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد