وصف حال

حداقل اگه وصف حال الانم نباشه وصف حال دقیقا یه ماه پیش منه

 .

دلیل اینکه آروومم  امید لمس دستاته 

همین لبخند پنهانی کنار لهن گیراته  

دلیل اینکه تنهایی  همین دستای تنهامه 

همین دنیای تاریکم همین تردید چشمامه 

شبیه حس پژمردن چار شک بی رنگی 

من آرومم تو تنهایی حقیقت داره دلتنگی 

هنوزم میشه عاشق شد هنوزم حال من خوبه 

ببین دنیا پر از رنگه هنوزم عشق محبوبه 

تو دلگیری نمی دونی چه رویایی به من دادی 

اگه فکر می کنی سردم برو رد شو تو آزادی  

نمیدونی چقدر سخته تو پشت نبض دیواری 

نمیدونم تو این روزا    چه احساسی به من داری 

نه اینکه سردو مغرورم   نه اینکه دور از احساسم 

بذار دست دلم رو شه  بذار رویا رو بشناسم 

تموم شهر خوابیدن من از عشق تو بیدارم  

یه روزی میفهمی از چشمام چه احساسی به تو دارم  

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود 1388/10/10 ساعت 10:39 http://f23-f24.blogsky.com

سلام خیلی زیبا بود امیدوارم اونی که این نوشته براش نوشتی یه ذره احساس داشته باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد